قتل برادر اوتیسمی  به شیوه یک فیلم خارجی

قتل برادر اوتیسمی به شیوه یک فیلم خارجی


دانشجوی 21 ساله كه طاقت آزار و اذیت‌های برادر هشت ساله اوتیسمی‌اش را در خانه‌شان نداشت او را خفه كرد و بعد از جنایت تسلیم پلیس شد.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت 20 و 20 دقیقه سه‌شنبه 26 آذر امسال بازپرس ساسان غلامی، كشیك قتل دادسرای جنایی تهران از طریق ماموران كلانتری حكیمیه از مرگ مشكوك پسر هشت ساله مبتلا به اوتیسم باخبر شد. او همراه تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی در خانه‌ای در شرق تهران حاضر شدند. بازپرس جنایی به تحقیق از مادر كودك پرداخت كه او مدعی شد پسرش خوراكی می‌خورده كه در گلویش افتاده و فوت شده، اما پدر كودك مدعی بود كه با مادر خانواده برای دریافت دارو نزد پزشك پسر اوتیسمی‌شان رفته‌اند و بعد از بازگشت متوجه مرگ او و نبود پسر 21 ساله‌شان شده‌اند.  این در حالی بود كه شیارهای روی گردن كودك، مرگ او را بر اثر خفگی قوت بخشید و قتل وی قوت گرفت. پلیس در جست‌وجوی پسر 21 ساله فراری بود تا این‌كه وی ساعت 2 و 45 دقیقه بامداد چهارشنبه به كیوسك كلانتری سنایی در نزدیكی پارك ساعی رفت و تسلیم شد. او كه دانشجوی رشته مهندسی نرم‌افزار است دیروز در شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران به قتل برادرش اعتراف كرد و گفت: برادرم را دوست داشتم، اما او را كشتم تا خودش و خانواده‌ام به خاطر بیماری اوتیسم او عذاب و درد نكشند. برادرم شب و روزش معلوم نبود و خانواده‌مان و خودش بابت بیماری او عذاب می‌كشیدند.
 وی افزود: آن شب یكدفعه‌ تصمیم به قتل گرفتم، چون تحمل نداشتم برادر و خانواده‌ام بابت بیماری او عذاب بكشند. در نوجوانی یك فیلم خارجی درباره زندگی مردی دیدم كه كیسه مخصوصی را روی سرش انداخت و خودكشی كرد. بنابراین سه نایلون تهیه كرده و براساس آن فیلم آن راروی سر برادرم كشیدیم. او تقلا می‌زد و حتی زخم‌هایی روی گردنش افتاد تا از دستم خلاص شود كه نشد و بعد او را خفه كردم. مدتی در خیابان پرسه زدم و بعد تصمیم به تسلیم شدن گرفتم. من از شش ماه پیش‌داروهای اعصاب مصرف می‌كردم، حال و روزم خوب نبود و نزد روانپزشك می‌رفتم.
 متهم در بازداشت به سر می‌برد و قرار شد برای بررسی سلامت روانی و تست اعتیاد و الكل به پزشكی قانونی معرفی شود.