امیری: بازی با نساجی برای ما  فینال است

امیری: بازی با نساجی برای ما فینال است


«چون همه ما یك هدف بزرگ در سر داریم، هیچ بازیكنی خودش را بزرگ‌تر از دیگران نمی‌داند و فقط برای همان هدف می‌جنگیم.» وحید امیری، وینگر پرسپولیس این جمله را به زبان آورده است. او كه به روزهای اوج خود نزدیك شده، اعتقاد دارد حتی حالا كه برای مدتی لیگ ایران تعطیل خواهد شد و بازیكنان زمانی برای استراحت در پیش دارند، اما پرسپولیسی‌ها قرار نیست از اهداف‌شان دور شوند چون رسیدن به قهرمانی، تفكر این تیم در فصل جدید است و همه بازیكنان با اتحاد كامل به آن فكر می‌كنند. او جزو مهم‌ترین مهره‌های پرسپولیس و البته تیم ملی فوتبال كشورمان محسوب می‌شود. امیری اعتقاد دارد این تعطیلات برای پرسپولیس هم لازم است. این بازیكن به خبرنگار جام‌جم گفت: «همه ما نیاز به این استراحت داشتیم چون بازی‌های بسیار فشرده و پر از اتفاقات عجیب و غریب را پشت سر گذاشتیم و حالا زمان آن رسیده برای چند روزی استراحت كنیم. البته هنوز یك بازی دیگر باقی‌مانده، اما پس از آن می‌توانیم راهی تعطیلات نیم فصل شویم و كمی استراحت كنیم.»
امیری اضافه كرد: «دیدار پیش روی ما بازی بسیار حساس مقابل نساجی مازندران است. گابریل كالدرون هم در یك گفت‌و‌گوی تلویزیونی اعلام كرد این بازی مثل فینال است و به سه امتیاز آن در جهت رسیدن به خواسته‌هایمان احتیاج مبرم داریم. بازیكنان، مربیان و هواداران این سه امتیاز را می‌خواهند چون می‌دانیم با كسب یك برد دیگر شانس صدرنشینی در لیگ قبل از شروع تعطیلات را هم داریم.»
از او پرسیدیم آیا مدام به محاسبات جدولی فكر می‌كند كه این طور پاسخ داد: «نه اتفاقا. ما حرفه‌ای هستیم و می‌دانیم نباید به جدول رده بندی در حال حاضر نگاه كرد چون رتبه برخی تیم‌ها تغییر می‌كند. البته پرسپولیس همین حالا هم به اندازه سپاهان امتیاز دارد و صدرنشین جدول به شمار می‌رود اما صدرنشینی در هفته پایانی لیگ و زمانی كه قهرمان تعیین می‌شود، اهمیت دارد نه امروز. ما باید فقط به فكر بازی با نساجی باشیم و تمركزمان را به این دیدار اختصاص بدهیم. بدون شك نساجی یكی از بهترین تیم‌های فوتبال ایران است و آنها خیلی قدرتمندانه و تاكتیكی بازی می‌كنند. هواداران زیادی هم دارند و همین تماشاگران هستند كه به بازی‌های نساجی شور و نشاط بیشتری می‌دهند. اما آنها در ورزشگاه آزادی باید به میدان بیایند و ان‌شاءا... هواداران ما برای حمایت از پرسپولیس سنگ تمام می‌گذارند. ما می‌توانیم با كسب سه امتیاز دیگر، وضعیت بهتری درجدول پیدا كنیم. بازی با نساجی برای همه ما یك فینال است و ان‌شاءا... بتوانیم از این بازی هم سربلند بیرون بیاییم.»
او در‌خصوص پیروزی برابر شهرداری ماهشهر در جام حذفی افزود: «دیدید كه تیم حریف با این‌كه از لیگ دو آمده بود، چقدر انگیزه داشت و حتی روی دروازه‌مان خطر آفرین بود. جام حذفی جایی نیست كه حریفان را دست‌كم بگیریم. ما هم با تمام توان جنگیدیم و خدا را شكر كه با ارائه یك بازی خوب بار دیگر به برد رسیدیم. حالا هم راهی نیمه نهایی شده‌ایم و ان‌شاءا... بتوانیم مثل سال قبل، در این تورنمنت هم شانس قهرمانی داشته باشیم.» آخرین سؤال‌مان از امیری در مورد احتمال قهرمانی پرسپولیس بود كه گفت: «همه دوست داریم به این عنوان برسیم. برایمان خیلی مهم است كه دوباره قهرمان شویم، اما می‌دانید كه بازی‌های این فصل برای همه سخت شده و هیچ حریفی قابل پیش‌بینی نیست. ان‌شاءا... بازی با نساجی به سود ما تمام شود و بعد از آن بتوانیم به فكر ادامه دادن همین مسیر شویم. قطعا همه ما به برد فكر می‌كنیم و هیچ بازیكنی خودش را بزرگ‌تر از دیگران نمی‌داند. فقط یك هدف داریم و با اتحاد بین كادرفنی، بازیكنان و هواداران به سمت قهرمانی می‌رویم و در هر بازی می‌جنگیم.»