فراری پورسانگ تا 2 سال آینده پدیدار می‌شود!

فراری پورسانگ تا 2 سال آینده پدیدار می‌شود!


سال 2019 سال بسیار شلوغی برای فراری بود؛ زیرا این برند محبوب ایتالیایی پنج خودروی جدید را معرفی كرد.
به گزارش جام‌جم و به نقل از پدال، سال آینده از نظر معرفی محصولات جدید خیلی برای اهالی مارانللو سال شلوغی نخواهد بود اما در حال حاضر شاهد توسعه چند محصول جدید برای عرضه در اوایل دهه میلادی آینده هستیم. مهم‌ترین محصول این برند پورسانگ است كه اولین شاسی‌بلند تاریخ فراری لقب می‌گیرد. اتو اكسپرس می‌گوید این خودرو سال 1400/ 2021 معرفی خواهد شد و فراری آن را به عنوان اف‌.یو.وی(FUV به معنی خودروی كاربردی فراری) بازاریابی خواهد كرد.

میشائیل لیترز، مدیر فناوری ارشد فراری در مصاحبه با این رسانه بریتانیایی گفته كه پورسانگ از پلتفرم جدیدی كه در روما معرفی شده استفاده خواهد كرد. روما به عنوان خودرویی گرندتورر روی استایل پورسانگ نیز تأثیر خواهد گذاشت. اتو اكسپرس معتقد است مهندسان فراری قوای محركه پلاگین هیبریدی را برای این قدبلند ایتالیایی در نظر گرفته‌اند. مدیر فراری گفته كه پلتفرم یاد شده برای پذیرا شدن پیشرانه‌های 6، 8 و 12 سیلندر توسعه یافته است.این شاسی‌بلند كه در كارخانه با كد 175 شناخته می‌شود طبق انتظارات از پیشرانه 5/6 لیتری تنفس طبیعی ارتقا یافته نیز استفاده خواهد كرد. انریكو گالیرا مدیر بازاریابی فراری نیز گفته است مهندسان فراری علاقه‌ای به تركیب پیشرانه 12 سیلندر بزرگ با باتری‌های سنگین ندارند؛ زیرا این امر به معنی وزن بالای خودرو خواهد بود. به همین دلیل فراری معتقد است الكتریكی‌سازی بیشتر با پیشرانه‌های جمع‌وجور كه حجم كمتری دارند، سازگار است.
با این كه الكتریكی‌سازی روند اصلی صنعت خودرو در سال‌های پیش روست اما فراری تا سال 1404/ 2025 از پیشرانه‌های درون‌سوز دست نخواهد كشید.