پایان كولبری ملی‌پوش بوكس

خبر خوبی كه حسین ثوری، رئیس فدراسیون اعلام کرد

پایان كولبری ملی‌پوش بوكس



حسین ثوری، رئیس فدراسیون بوكس صبح روز گذشته در نشست خبری گفت: گرچه شرایط مسابقات كسب سهمیه المپیك تغییر كرده، اما شانس ما در كسب سهمیه المپیك تفاوت چندانی نكرده است.
او با بیان این‌كه یك هلدینگ بزرگ حامی فدراسیون بوكس شده است، گفت: خدا را شاكریم كه یك گروه اقتصادی در این شرایط اقتصادی حمایت مالی فدراسیون بوكس را به‌ عهده گرفته است. این گروه همچنین مهدی خسروی، بوكسور كولبر را استخدام كرده است كه ما از این بوكسورمان قول گرفته‌ایم از این به بعد فقط به بوكس خود بپردازد.
ثوری در پاسخ به سؤال یكی از خبرنگاران مبنی بر این‌كه با توجه به تغییر شرایط كسب سهمیه المپیك و همچنین جذب اسپانسر قول چند سهمیه را می‌دهید، گفت: درست است كه همه می‌گویند سهمیه‌های آسیا اضافه شده است و در سه وزن اول شش نفر و در سه وزن دوم پنج نفر و در وزن‌های بعدی هم به همین شكل تعداد سهمیه اضافه شده است. اما لازم است برای تنویر اذهان عمومی بگویم در مسابقات روسیه از شش تیم برتر دنیا چهار تیم آسیایی بودند بنابراین آسیایی‌ها از برترین‌های جهان هستند و مبارزه با آنها بسیار دشوار است. رئیس فدراسیون بوکس كه خودش اهل سیستان و بلوچستان است در پاسخ به سؤال دیگری در‌خصوص وضعیت مردم سیستان و بلوچستان گفت: در تلاش برای كمك به این عزیزان هستیم. تاكنون دو كامیون ارسال شده است و به‌دنبال این هستیم تا با كمك المپیك‌های نام‌آور كمك بیشتری به آنها كنیم.
خسروی: حالا به مدال المپیك فكر می‌كنم
مهدی خسروی، عضو تیم ملی بوكس امید با بیان این‌كه دیگر كولبری نمی‌كند، گفت: خوشحالم از این‌كه به مدت یك‌سال تحت حمایت اسپانسر قرار گرفتم. او این را گفت و ادامه داد: «از امروز دیگر كولبری نمی‌كنم و به المپیك فكر می‌كنم. تمریناتم را جدی‌تر از قبل دنبال می‌كنم و حالا فقط می‌خواهم روزهای خوبی را در دنیای بوكس تجربه كنم.»