استقلال علیه علی خطیر

چرا ناگهان همه علیه معاون سابق شدند؟

استقلال علیه علی خطیر

فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال روز پنجشنبه علاوه بر این‌كه علیه مدیران این باشگاه موضعگیری كرد، كنایه‌های تندی علیه علی خطیر، معاون سابق آبی‌ها داشت. او سال گذشته همراه امیرحسین فتحی وارد استقلال شد و اینقدر استعفا داد كه سرانجام مدیرعامل وقت آبی‌ها با رفتن او موافقت كرد. منتها دقیقا از زمانی كه فتحی رای به رفتن خطیر داد، او بیشتر و بیشتر درباره استقلال و اتفاقاتش حرف زد. خطیر اظهارنظرهای زیادی درباره بازیكنانی چون حسینی، وریا و... داشت. همچنین بارها اعلام كرد در پاره‌ای از مسائل می‌تواند به استقلال كمك كند. مثلا در ماجرای جدایی استراماچونی، خطیر نقش كلیدی داشت. او به دلیل رابطه نزدیك با این مربی ایتالیایی خواسته یا ناخواسته وارد این بازی شد.
او در ماه‌های گذشته همواره با بعضی بازیكنان استقلال، مدیران این باشگاه، یك ایجنت معروف و حالا با مجیدی مشكل داشته است. جالب اینجاست بازیكنان استقلال هم بعد از علنی شدن اختلاف مجیدی و خطیر پشت سرمربی‌شان در آمدند و از او حمایت كرده‌اند. البته مدیر برنامه اكثر این بازیكنان همان ایجنتی است كه خطیر از سال گذشته با او به مشكل خورد و این مشكلات باعث شد درنهایت استقلال آسیب ببیند.
نكته اینجاست بعضی از اطرافیان فرهاد مجیدی هم با این فرد مشكل دارند. بعضی از نزدیكان خطیر هم با مجیدی به مشكل خورده اند و در واقع به خاطر مشكل این عده با هم، استقلال است كه دچار اتفاقات جنجالی و حاشیه‌ای شده است! در حال حاضر خطیر رابطه نزدیكی با خلیل‌زاده، سرپرست استقلال دارد.
در واقع مجیدی تلاش كرد با زدن معاون سابق به سرپرست باشگاه هم پیام دهد كه اگر قرار است با خطیر ارتباط داشته باشد، باید قید دوستی و نزدیكی با او را بزند! فرهاد تلاش كرده تا بتواند از حالا قدرت خود را تثبیت كند و مخالفانش را برچیند. باید دید واكنش علی خطیر نسبت به حرف‌های مجیدی چیست؟