كالدرون با بهانه‌ای تازه از پرسپولیس شكایت می‌كند

كالدرون با بهانه‌ای تازه از پرسپولیس شكایت می‌كند

گابریل كالدرون؛ سرمربی پیشین و آرژانتینی تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر در تماس با وكیل خود اعلام كرد به صورت قطعی از باشگاه ایرانی شكایت می‌كند و این كار را با جمع آوری تمام اسناد و مدارك انجام خواهد داد.
به گزارش جام‌جم، او مدعی است كه ۶۵۰ هزار دلار دیگر باید از باشگاه دریافت كند و این رقم برای سرخپوشان كه حساب‌شان كاملا خالی، است، كار را بسیار سخت و دشوار می‌كند. با توجه به سابقه شكایت برانكو ایوانكوویچ و خطراتی كه بابت آن شكایت، باشگاه را تهدید می‌كند اگر شكایت كالدرون هم به صورت رسمی با اسناد جدید به كمیته تعیین وضعیت بازیكنان و مربیان در فیفا برسد، دردسر بزرگ‌تری برای پرسپولیس رقم خواهد خورد، زیرا این بار پروانه فعالیت باشگاه زیر سؤال می‌رود. از سوی دیگر یكی از مواردی كه كالدرون روی آن تاكید دارد، بی‌تفاوتی مدیران باشگاه به بندهای قرارداد فسخ شده است.
كالدرون می‌گوید مدیران فعلی باشگاه با این‌كه بارها در مورد مسائل مالی به آنها تذكر داده شده بود اما كاملا بی توجه بودند و به همین علت پس از مدتی، قرارداد فسخ شد. حالا او می‌خواهد از توان حقوقی فیفا در جهت دریافت مطالباتش استفاده كند. از سوی دیگر، فیفا و سایر ارگان‌های وابسته به فوتبال نشان دادند علیه ایران و باشگاه‌های ایرانی به سادگی رأی صادر می‌كنند و صدور اولین رای علیه پرسپولیس در دو پرونده شكایت سرمربیان خارجی، می‌تواند باشگاه را با بدترین مدل نگرانی و ترس از احكام انضباطی مواجه كند.