حق با شماست

حق با شماست

 # یارانه_بنزین
گوران از قائمشهر:
 چرا دولت به بهانه درآمد فرزندان، یارانه و سبد معیشتی سرپرست خانواده را حذف کرده است؟ مگر درآمد فرزندان وارد سفره سرپرست خانواده می‌شود؟

 # وام_ ازدواج
ناصری از سمنان:
 افزایش وام ازدواج بدون كاهش سود وام و افزایش مدت بازپرداخت اقساط كمكی به زوج‌های جوان نمی‌كند. این‌ کار فقط این افراد را درگیر اقساط سنگین می‌کند.

 # مهاجرت _نخبگان
سلیمی از تهران:
 از دولت درخواست می‌شود حمایت بیشتری از نخبگان و افتخار‌آفرینان كشور کند تا با این كار مانع خروج نخبگان از كشور شود.

 # مسکن_جوانان
شریف از تهران:
 آیا دولت بعد از افزایش وام ازدواج، فكری به حال مسكن جوانان کرده است؟ متاسفانه معضل مسكن بزرگ‌ترین مشكل جوانان است. با حل این مشكل آمار ازدواج نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

 # زلزله _کرمانشاه
حسینی از تهران:
از قوه‌قضاییه درخواست می‌شود نسبت به پول‌هایی كه چهره‌های مشهور برای زلزله‌زدگان كرمانشاه جمع‌آوری کرده‌اند شفاف‌سازی و نحوه هزینه آن را به مردم اعلام کند.

 # قیمت_ دارو
ناظم‌زاده از تهران:
 متاسفانه بسیاری از داروها در داروخانه‌ها بدون برچسب قیمت هستند و هر داروخانه با یك نرخ این داروها را می‌فروشد. وزارت محترم بهداشت رسیدگی کند.

# درمانگاه _ شبانه‌روزی
شهمیرزادی از قائمشهر:
درمانگاه شبانه‌روزی ابن سینای شهرستان قائمشهر كه در خیابان تهران واقع است، امكانات اولیه و نیروی انسانی كافی ندارد، حتی زنگ ورودی این درمانگاه خراب است و بیماران باید پشت در بمانند تا بالاخره یك نفر در را باز کند. مسؤولان وزارت بهداشت رسیدگی کنند.

# صندلی _ مترو
حقیقی از  تهران:
مدتی است که ایستگاه‌های مترو خیام و پانزده‌خرداد صندلی‌های قسمت بانوان را در ایستگاه‌ها جمع‌آوری کردند، از مسؤولان تقاضا داریم نسبت به برگرداندن این صندلی‌ها اقدام کنند.