برای رسیدن به المپیك می‌جنگم

علیرضا كریمی: به آمادگی 70 درصدی رسیده‌ام

برای رسیدن به المپیك می‌جنگم

علیرضا كریمی و خبری خوب و امیدوار‌كننده. او در حاشیه تمرین تیم ملی از این گفت كه به مرز آمادگی 70 درصد رسیده است، اصلا ناامید نیست و همچنان می‌خواهد در المپیك حضور داشته باشد. پسر خوب كشتی ایران كه با بدشانسی مصدوم شد این روزها حسابی حواس‌اش جمع است و اصلا دلش نمی‌خواهد بی‌گدار به آب بزند، اما از تلاشش برای آماده‌سازی دست بر‌نمی‌دارد و به قول خودش: «برای رسیدن به المپیك می‌جنگم و روی تصمیمی هم كه دارم استوار هستم.»
وضعیت مصدومیت‌ات چطور است؟
خوشبختانه مصدومیتم با انجام اقدامات درمانی تا ۷۰ درصد بهبود یافته و همچنان در حال رسیدن به شرایط مطلوب هستم. در سه اردوی اخیر تیم ملی در كنار دیگر آزادكاران مشغول تمرین هستم.
روند بهبود خوبی دارم و همچنان حركت درمانی و تمرینات استقامتی و هوازی و قدرتی در دستور كارم است. خوشبختانه ۷۰‌درصد از مسیر درمان را پشت سر گذاشته‌ام و به‌زودی می‌توانم دوباره وارد مرحله جدی
 تمرینات شوم.
این مرحله جدیدی كه از آن حرف می‌زنی چه زمانی اتفاق می‌افتد؟
وضعیت زانوی مصدومم خیلی بهتر شده و میزان درد و مشكلات قبلی تا حد قابل توجهی كاهش یافته است. همین موضوع باعث شده با‌انگیزه و اراده بیشتری تمرین كنم تا بتوانم در اردوهای بعدی به وضعیت ایده‌آل برسم.
نگرانی خیلی‌ها برای المپیك است. فكر می‌كنی به این رقابت‌ها برسی؟
همچنان به حضور در المپیك امیدوارم و از نظر وزنی و جسمی هم مشكل خاصی ندارم. مصدومیت من به‌زودی برطرف می‌شود و مطمئناً می‌توانم تمرین سنگین و جدی خودم را آغاز كنم.
دوستانت می‌گویند حسابی داری برای رسیدن به المپیك می‌جنگی.
 انگیزه بالایی برای رسیدن به المپیك دارم و همچنان برای هدفم می‌جنگم. همین موضوع باعث شده روند درمانی من نیز با تكیه بر همین روحیه و انگیزه، سرعت خوبی
داشته باشد.