حق با شماست

حق با شماست

# ترافیك_سنگین
قاسمی از تهران:
 وانت‌‌بارهای میوه‌فروش در بلوار هجرت، نرسیده به خیابان رحیمی، در محله افسریه با مسدود كردن دو لاین از این بلوار باعث ترافیك می‌شوند. خودروهایی كه قصد خرید دارند با توقف ناگهانی احتمال بروز تصادف را افزایش می‌دهند.

# فشار_اقتصادی
امینیان از تهران:
 افزایش مالیات خروج از كشور، خرید و فروش خودرو و... توسط دولت فشار اقتصادی بیشتری به مردم وارد می‌كند. بهتر است در این باره تجدیدنظر شود.

# مجلس_اسلامی
كلهر از بابل:
مجلس محترم به جای وضع قوانین جدید كه بیشتر برای حمایت از خود است، بهتر است كمی به فكر مردم باشد.

# قبض_كاغذی
دهقان از تهران:
 قبل از حذف قبوض كاغذی، قبض تلفن هر دوماه یك بار به در منازل ارسال می‌شد، ولی با حذف این قبوض اخیرا هر ماه یك قبض صادر می‌شود و جالب این كه مبلغ این قبوض با مبلغ قبوض قدیم كه هر دو یك بار صادر می‌‌شد برابر است. امیدوارم تخلفی در این مورد وجود نداشته باشد.

# پل_هوایی
روحی از تهران:
 تقاطع همت به اشرفی اصفهانی فاقد پل هوایی عابر پیاده است. شهروندان برای رسیدن به پل هوایی باید مسافت زیادی را طی كنند تا بتوانند از عرض خیابان عبور كنند.

# آسفالت_اتوبان
رضاوند از تهران:
 آسفالت لاین كندروی اتوبان آزادگان به سمت شرق، پر از چاله و دست‌انداز است و صدمات بسیار زیادی را به خودروها وارد می‌كند. لطفا نسبت به ترمیم آن اقدام شود.

# مسكن_ملی
متقاضی مسكن ملی:
علت حذف متقاضیان مسكنی كه تمام شرایط اعلام شده را داشتند چیست؟ چرا بدون هیچ دلیل و توضیحی این افراد حذف شده‌اند؟ بهتر است مسؤولان محترم علت حذف این افراد را با پیامك اطلاع دهند یا در سامانه دلایل رد صلاحیت اعلام شود.

# سگ_ولگرد
كریمی از كرج:
جولان سگ‌های ولگرد در شهرك وحدت و بلوار كلهر شهر كرج باعث ایجاد رعب و وحشت بین اهالی این محله‌ها شده است.