شرایط جدیدی با انتخابات مجلس آغاز می‌شود

شرایط جدیدی با انتخابات مجلس آغاز می‌شود

فرید مدرسی روزنامه‌نگار

دیروز جمعه انتخابات مجلس برگزار شد. رای دادم تا کنار آیت‌ا... خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب باشم و از حاکمیت جمهوری اسلامی ایران حمایت کنم و با پروژه آمریکا و براندازان مقابله کنم. البته هر شهروندی به‌دنبال نیت و هدفی بوده که کنار اصول اصلی، پای صندوق رای رفته است. نتیجه انتخابات هر آنچه باشد، نباید آن را دست‌کم گرفت و باید از آن نگهبانی کرد.
انتخابات دیروز مجلس شاید در پیچیده‌ترین شرایط در هم تنیده داخلی و خارجی اتفاق افتاد و وظیفه حضور را فراتر از اقدامی شرعی، اخلاقی و ملی در چارچوب منافع شهروندی قرار داد؛ همان‌طور که در فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید شد. به‌رغم انتقاد به مجریان و ناظران انتخابات و کشور،با توجه به گلایه‌ها به شیوه و رفتار برخی حاکمان و با وجود فشار اقتصادی و معضلات اجتماعی و به‌نوعی نارضایتی از رخدادهای امسال و سال‌های گذشته اما شرکت کردیم تا پیامد انتخابات وضعیت را بدتر، ناپسندتر و غیرعقلانی‌تر نکند.حضور فی‌نفسه اهمیتی فراتر از نتیجه آرا داشت تا خواب‌های دشمنان تعبیر نشود و فرمان اداره کشور در مجلس و پس از آن در دیگر عرصه‌ها در سال‌های آینده به سمت و سویی رود که استراتژی زمین سوخته اجرایی نشود و امید در این سرزمین ماندگار شود. با حضور در انتخابات، مسیری پابرجا شد تا امیدی به اجرایی شدن خواسته‌هایمان فراهم شود و در معادلات و مذاکرات بین‌المللی امکان بسترسازی برای اجرایی شدن منافع ملی و خواسته برحق مردم ایران فراهم شود و نگذاریم رهبر معظم انقلاب تنها بمانند و با تمام وجود کنار ایشان بایستیم و بر حق رای تاکید کنیم.
با توجه به تجربه،دانش و درک خود، معتقدم با اعتقاد راسخ به کلیت نظام، رهبری و میهن در انتخابات حضور یافتیم تا دشمنان داخلی و خارجی ایرانیان اجازه نیابند فضا رادر ایران و منطقه و جهان مسدود و رسانه‌های‌شان ناحقیقت‌ها را به نام حقیقت تصویر و تبلیغ کنند. شرایطی سخت پیش‌روی ماست، اما باید با اقتدار، امید و انگیزه به منافع ملی توجه جدی کنیم. در این مسیر تنها نیستیم و هستند بزرگان این مرز و بوم که همچون مردم می اندیشند و با علاقه وصف‌ناپذیر به انقلاب، نظام، رهبری، ایران و ایرانی گلایه‌های‌ مردم را می‌فهمند و تلاش می‌کنند. همچون گذشته باید عاقلانه تصمیم گرفت و اجازه نداد تا این گلایه‌ها مسیری بدتر را بیافریند. آینده از آن مردم است و باید از آن محکم پاسداری کنیم.