سرقت خودرو با دختر 2 ماهه

سرقت خودرو با دختر 2 ماهه


پلیس در جست‌وجوی دو سارقی است كه خودروی پراید روشن كه كودك دو ماهه‌ای در آن خوابیده بود را دزدیدند. متهمان با پی بردن به حضور كودك ساعاتی بعد از سرقت خودرو و كودك را رها كردند.
 به گزارش جام‌جم، سرهنگ پیمان لطیفی، رئیس كلانتری انقلاب گفت: ساعت 23 یازدهم اسفند امسال مردی با پلیس110 تماس گرفت و خبر داد كه خودروی پژواش در خیابان جمالزاده در حالی كه پسر دو ماهه‌اش در صندلی عقب آن خواب بوده سرقت شده است. ماموران برای بررسی ماجرا به محل سرقت اعزام شدند. آنها زوج جوانی را مشاهده كردند كه گریان بودند و از ماموران می‌خواستند كه تا اتفاقی برای فرزندشان رخ نداده، او را نجات دهند.
 وی افزود: ماموران به تحقیق از مرد شاكی پرداختند كه مشخص شد همسرش برای خرید از خودرو پیاده شده و چند دقیقه بعد كه خودرو روشن بوده او نیز برای چند لحظه پیاده شده كه ناگهان دو مرد جوان سوار خودرویش شده و با ربودن خودرو و پسرشان كه در خودرو خوابیده بوده به‌سرعت از محل دور شدند.
رئیس كلانتری انقلاب اسلامی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع مشخصات خودرو به گشت‌های پلیسی اعلام شد و در ادامه زن جوان كه بی‌تابی می‌كرد عنوان كرد گوشی تلفن همراهش را داخل خودرو جا گذاشته كه در این مرحله یكی از ماموران با تلفن همراه او تماس گرفت. همان موقع یكی از سارقان گوشی تلفن را پاسخ داد و مدعی شد كه حال كودك خوب است و خودرو را تا لحظاتی دیگر یك كوچه بالاتر از كلانتری و پشت خودروی كامیونی پارك می‌كند و برای این‌كه بچه سرما نخورد بخاری خودرو را نیز روشن گذاشته است. ماموران، همراه والدین كودك به محل مورد نظر رفتند و كودك را داخل خودروی سرقتی یافتند و او تحویل خانواده‌اش شد. پلیس در جست‌وجوی دو دزد فراری است.