بازداشت مرد كارگردان به خاطر مرگ مشكوك همسرش

بازداشت مرد كارگردان به خاطر مرگ مشكوك همسرش

زن عكاس بعد از درگیری با شوهرش برسر دیر آمدنش به خانه به طور مشكوكی فوت شد. شوهر او كه كارگردان است، به عنوان تنها مظنون در مرگ وی بازداشت شد و تحقیقات پلیس جنایی تهران از این مرد ادامه دارد.
 به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت 21 و 3 دقیقه شامگاه دوازدهم اسفند امسال یكی از ماموران كلانتری یوسف‌آباد با مصطفی واحدی، بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از مرگ مشكوك زنی 36 ساله در خانه‌ای در محله‌ای یوسف‌آباد خبر داد. بعد از این تماس بود كه بازپرس جنایی همراه تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای بررسی ماجرا به خانه زن فوت شده در طبقه چهارم ساختمانی در محله یوسف‌آباد حاضر شده و مشاهده كردند كه وسایل خانه به‌هم ریخته و شوهر او و مرد كلیدسازی در خانه حضور دارند. جسد زن جوان نیز روی تختخوابش افتاده بود. این در حالی بود كه تحقیقات اولیه تیم بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی و پزشكی قانونی نشان دادكه آثار خراش‌هایی روی بدن و دستان زن فوت شده وجود دارد و شواهد نشان می‌داد كه بیش از 18 ساعت از مرگ او گذشته است.
همچنین معلوم شد كه آثار خراش‌هایی نیز روی دستان شوهر 27 ساله او وجود دارد. با توجه به مشكوك بودن مرگ این زن، شوهر او به عنوان تنها مظنون پرونده مرگ وی با دستور بازپرس جنایی در همان محل بازداشت شد. همچنین تحقیقات بعدی پزشكی قانونی نشان می‌دهدكه این زن به احتمال زیاد بر اثر خفگی یا مسمومیت فوت شده است.
 در جریان تحقیقات پلیسی معلوم شد كه زن فوت شده فوق‌لیسانس ادبیات بوده و به عنوان عكاس سینما، تئاتر و تلویزیون فعالیت داشته و شوهر 27 ساله وی نیز پسر‌دایی‌اش بوده كه نویسنده و كارگردان تئاتر، تلویزیون، بازیگر، نوازنده و آهنگساز است. همچنین معلوم شد، مرد جوان فرزند یكی از بازیگران مطرح و معروف طنز، تئاترو تلویزیون است.
بازپرس جنایی به تحقیق از تنها مظنون پرونده پرداخت كه وی در تحقیقات اولیه گفت: همسرم در خانه بود و من برای حضورم در یك پروژه فرهنگی ـ هنری سر كار رفته بودم. دوشنبه ساعت 19 و 30 دقیقه به خانه بازگشتم، اما هر چه زنگ در را زدم همسرم در را برایم باز نكرد، حتی تلفن خانه را هم پاسخگو نبود. كلید یدك همراه نداشتم كه وارد خانه شوم. با مرد كلیدسازی تماس گرفتم كه او به خانه‌مان آمد و در را به رویم باز كرد، با دیدن وسایل خانه كه به‌هم ریخته بود به ماجرا مشكوك شدم، چند بار همسرم راصدا زدم كه پاسخگو نبود. وقتی به اتاقش رفتم او را بیهوش روی تختخواب یافتم. همان موقع با پلیس و اورژانس تماس گرفتم كه آنها آمدند و بعد از بررسی وضعیت وی متوجه شدند كه همسرم فوت شده است.
این در حالی بود كه ماموران و بازپرس جنایی در میان گفته‌هایش متوجه ضد و نقیض‌گویی‌هایی شدند، بنابراین به تحقیقات دوباره از وی پرداختند كه تنها مظنون پرونده این بار ادعاهای جدیدی را مطرح كرد و به بازپرس جنایی گفت: همسرم یك‌بار در ازدواج شكست خورده و ده سال از من بزرگ‌تر بود. اما به او علاقه داشتم و با توجه به مخالفت‌های خانواده‌هایمان با دخترعمه‌ام ازدواج كردم و دو سال از زندگی مشتركمان می‌گذشت. زیاد اختلاف و درگیری با هم نداشتیم. چون همسرم عكاس هنری و سینمایی بود در اكثر پروژه‌های كاری‌مان در تلویزیون، سینما، تئاتر و همه كارهای هنری همكاری داشتیم و در اكثر كارهایم او عكاسی می‌كرد. مدتی بود او خانه‌نشین شده بود و این موضوع آزارش می‌داد و باعث اختلاف ما شده بود. شب قبل دوباره دعوایمان شد و خراش‌های روی دستم مربوط به آن دعواست. من در مرگ او نقشی ندارم و نمی‌دانم چطور فوت كرده است.
با توجه به گفته‌های ضد و نقیض مرد كارگردان‌، او در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران از وی برای رازگشایی از مرگ مشكوك همسرش
 ادامه دارد.