قتل مرموز راننده اسنپ در لواسان

قتل مرموز راننده اسنپ در لواسان

راننده اسنپ كه در كمربندی لواسان هدف ضربه‌های چاقو قرار گرفته بود، بعد از شش روز روی تخت بیمارستان جان باخت. پلیس تحقیقات برای شناسایی قاتل او را  آغاز كرده است.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت 13 و 45 دقیقه 12 اسفند امسال یكی از ماموران كلانتری تجریش با مصطفی واحدی، بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و او را در جریان مرگ مرد 39 ساله‌ای در بیمارستان شهدای تجریش پایتخت قرار داد. با حضور بازپرس جنایی و تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران در بیمارستان، معلوم شد خانواده مقتول در آنجا هستند. در این مرحله ماموران ابتدا به تحقیق از مسوولان بیمارستان پرداختند كه مشخص شد مرد زخمی شامگاه سه‌شنبه هفته گذشته در حالی كه زخمی بود، از سوی رهگذران در كمربندی لواسان پیدا شده بود. پزشكان در این شش روز همه تلاش خود را برای نجات او به كار گرفته اما وی  به دلیل شدت خونریزی ناشی از ضربه‌های چاقو، فوت شده است.
 در این مرحله ماموران به تحقیق از پدر مقتول پرداختند كه در جریان تحقیقات قضایی او به بازپرس جنایی  گفت: پسر 39 ساله‌ام مجرد بود و به عنوان راننده در اسنپ  كار می‌كرد. سه‌شنبه هفته گذشته او برای جا به جایی مسافر از خانه‌مان در یكی از محله‌های تهران بیرون رفت. من و اعضای خانواده‌ام تا ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد روز چهارشنبه منتظرش ماندیم، اما او بازنگشت و تلفن همراهش نیز خاموش بود. همه جا را جست‌وجو كردیم و زمانی كه ردی از اوپیدا نكردیم، به كلانتری محله‌مان رفتیم و ناپدید شدن او را اطلاع دادیم.   ساعاتی بعد از طریق تماس ماموران پلیس مطلع شدیم كه پسرمان را شب قبل در حالی كه در خودرویش زخمی شده بوده در كمربندی لواسان یافته‌اند و او اكنون در بیمارستان  بستری شده است.  
 پرونده‌ای در ارتباط با قتل این راننده اسنپ در شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران تشكیل شد.