متانول جان 4 زن را در پایتخت گرفت

متانول جان 4 زن را در پایتخت گرفت


مصرف متانول جان سه زن را در مهمانی گرفت. همچنین دختری كه به خاطر وسواس كرونا الكل خورده بود، جان باخت.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت 13و 40 دقیقه 20 فروردین امسال یكی از ماموران كلانتری رازی با بازپرس مصطفی واحدی، بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و او را در جریان مرگ دختر 30 ساله‌ای بر اثر مصرف الكل متانول در یكی از بیمارستان‌های تهران قرار داد. در جریان تحقیقات از خانواده او مشخص شد، دختر جوان، فرد وسواسی بوده و از زمانی كه بیماری كرونا شیوع پیدا كرده، حال و روز او بدتر و میزان وسواس او بیشتر شده است تا این‌كه دور از چشم خانواده الكل متانول مصرف كرده تا به بیماری كرونا مبتلا نشود كه همین باعث شده او در خانه بد حال شود و بعد از آن‌كه وی را به بیمارستان منتقل كردند، به دلیل شدت مسمومیت فوت شود.
50 دقیقه از مرگ این دختر جوان نگذشته  بود كه یكی از ماموران كلانتری رازی  دوباره با بازپرس جنایی تماس گرفت و این بار خبر داد كه دختر 29‌ساله‌ای بر اثر مصرف متانول در بیمارستان فوت شده است. بررسی‌ها نشان داد او در یك مهمانی در سعادت‌آباد الكل مصرف كرده و بعد از آن حالش بد شده و خانواده‌اش او را به بیمارستان رسانده بودند.
تحقیقات در این باره ادامه داشت كه این بار مرگ دختر 19 ساله‌ای بر اثر مصرف متانول از سوی ماموران كلانتری انقلاب به بازپرس جنایی تهران گزارش شد. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد كه او نیز بعد از آن‌كه از یك مهمانی به خانه بازگشته حالش بد شده و بعد از انتقال به بیمارستان فوت كرده است. در تحقیقات از خانواده او معلوم شد آنها به خاطر شیوع كرونا از تهران خارج شده و به خانه دیگرشان در اطراف كرج رفته بودند. روز 19 فروردین چون تولد دخترشان بوده او به تهران بازگشته و در جشنی كه دوستانش در محله ستاری برای او برگزار كرده بودند شركت كرده بود. در این جشن او مسموم شده و در بیمارستان فوت شد.
یك ساعت بعد از گزارش مرگ او به پلیس، این بار مرگ زن 40 ساله از سوی كلانتری رازی به بازپرس جنایی گزارش شد. بررسی‌‌ها روی پرونده مرگ این زن نیز نشان می‌داد او هم بر اثر مصرف الكل متانول دچار مسمومیت شده و در بیمارستان فوت شده است. زن جوان نیز از تهران به خانه باغی در شهریار رفته و بعد از آن‌كه در جشن دوستانه‌ای مشروبات الكلی مصرف كرده بود كه بر اثر مسمومیت با آن جان باخت.
آخرین قربانی مصرف متانول هم مرد 53 ساله‌ای بود كه در خانه‌اش در خیابان نامجو جان باخت.
پرونده مرگ این پنج نفر در شعبه 11 بازپرسی دادسرای جنایی تهران تشكیل شده و تحقیقات تكمیلی در ارتباط با ابعاد مرگ آنها در اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.