رازگشایی از مرگ دختر 24‌ساله در جاده چالوس

رازگشایی از مرگ دختر 24‌ساله در جاده چالوس

تحقیقات كارشناسان پزشكی قانونی درباره مرگ مشكوك دختر 24 ساله كه جسدش در خودرویی در جاده چالوس كشف شده بود، فاش كرد او خودكشی كرده است. پسر مورد علاقه وی كه به عنوان مظنون در مرگ بازداشت شده بود نیز آزاد شد.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، شامگاه دوم دی امسال ماموران كلانتری آدران هنگام گشتزنی در پنج كیلومتری جاده چالوس به خودروی گران‌قیمت پارك شده در محوطه جاده مشكوك شدند. یكی از ماموران به سمت خودرو رفت، اما راننده كه دختر جوانی بود به صندلی تكیه داده و پاسخگو نبود. یكی از ماموران در خودرو را باز كرد و با صحنه عجیبی رو به رو شد. پلیور مردانه خاكستری‌رنگی دور گردن دختر جوان پیچیده شده و بخشی از آن به صندلی گره  خورده بود.
آنها به گمان این‌كه وی خودكشی كرده باشد، موضوع را به حسن اعلائی‌اصل ثمرین، بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی كرج گزارش دادند. در ادامه بازپرس جنایی همراه تیمی از ماموران اداره آگاهی برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.
وجود دو بطری آب معدنی در داخل خودرو و پایین بودن آفتابگیرهای خودرو، احتمال حضور فرد دیگری را در خودرو قوت بخشید. بررسی‌های پلیسی نشان می‌داد چهار ساعت از مرگ دختر جوان گذشته است. ماموران به جست‌وجو در داخل خودرو پرداختند كه معلوم شد وسایل شخصی دختر جوان ازجمله كیف و گوشی آیفون او سرقت نشده و در داخل خودروست. ماموران برای شناسایی هویت مقتول، پلاك خودرو را از پلیس راهوراستعلام كردند كه مشخص شد، مالك مرد میانسالی است كه مدیر یك فروشگاه لوازم ورزشی در كرج بوده و همسرش پزشك است. با تحقیق از وی، معلوم شد خودرویش را بعدازظهر به دخترش داده تا او برای انجام كاری از خانه بیرون برود، اما دیگر خبری از وی نشده تا این‌كه درتماس پلیس متوجه كشف جسد دخترش در داخل خودرو شده و باور نمی‌كند او فوت شده باشد .
ماموران درجریان تحقیقات از خانواده دختر جوان متوجه شدند او از مدتی قبل با پسر جوانی كه ساكن تهران بوده، ارتباط دوستی داشته است .همچنین معلوم شد زمانی كه مادرخانواده با این پسرتماس گرفته تادرباره بازنگشتن دخترش به خانه از او پرس و جو كند، وی مدعی شده از صبح روز حادثه از دختر جوان بی‌خبر است .
 با انتقال پسر جوان به شعبه 13 بازپرسی دادسرای جنایی كرج، او در تحقیقات قضایی ادعای عجیبی را مطرح كرد و مدعی شد دختر جوان به قتل نرسیده بلكه خودكشی كرده  است.
پسر جوان ادامه داد: یك سال پیش با دختر جوان آشنا شدم. ما با هم دوست شدیم و خانواده‌اش از ماجرا باخبر بودند. دختر مورد علاقه‌ام به من گفته بود یك‌بار نامزدی ناموفق داشته كه همین باعث شده خودكشی ناموفق داشته باشد و حال روحی مناسبی ندارد. حال او كمی بعد از دوستی مان بهتر شده بود. اما این اواخر حالش خوب نبود و خواستار جدایی شده بود و یك روز قبل از مرگش از هم جدا شدیم. اما ساعت 9 صبح روز بعد از جدایی‌مان با من تماس گرفت وخواست برای آخرین بار همدیگر را ملاقات كنیم كه قبول كردم. او بعد از ظهر سوار خودروی پدرش بود كه سراغم آمد. بعد صندلی شاگرد را خواباند و با گوشی از خودش عكس سلفی و فیلم گرفت. سردش بود و من پولیورم را به او دادم. بعد هم جدا شدیم و دیگر از او خبر نداشتم تا این‌كه با تماس خانواده‌اش متوجه مرگ او شدم.
تحقیقات از او كه تنها مظنون پرونده  بود ادامه داشت تا این‌كه چند روز پیش كارشناسان پزشكی قانونی نظر دادند دختر جوان به قتل نرسیده بلكه خودكشی كرده و به زندگی‌اش پایان داده است.  با فاش شدن این موضوع تنها مظنون پرونده نیز كه بی‌گناهی‌اش مشخص شده بود، آزاد شد.