قتل بر سر ارثیه پدری

قتل بر سر ارثیه پدری


مردی كه در جریان اختلاف مالی و ارثیه، برادرش را با شلیك گلوله به قتل رسانده و با زخمی كردن برادرزاده‌اش فرار كرده بود، بازداشت شد.
سرهنگ برزو تجاری، فرمانده انتظامی مهاباد به سایت پلیس گفت: یازدهم فروردین امسال قتل فردی در یكی از روستاهای میاندوآب به پلیس گزارش شد. زمانی كه ماموران در محل درگیری خونین حاضر شدند، در ادامه تحقیقات پی بردند كه مردی با انگیزه مالی و بر سر ارث پدری با استفاده از اسلحه شكاری به سمت برادر و برادرزاده‌اش شلیك كرده كه این تیراندازی باعث شده كه برادرش براثر شلیك گلوله به  قتل برسد و برادرزاده‌اش نیز براثر اصابت تیر زخمی شود.
وی افزود: متهم به قتل تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا این‌كه معلوم شد وی به مهاباد آمده و در آنجا پنهان شده است. بنابراین با شناسایی مخفیگاه او ماموران با هماهنگی قضایی وارد مخفیگاه او شدند و متهم به قتل فراری را شناسایی كردند و او بازداشت شد. متهم به قتل در بازجویی پلیسی به قتل برادرش و زخمی كردن برادرزاده‌اش اعتراف كرد. در تحقیقات بعدی معلوم شد متهم به قتل سلاح مورد استفاده در جنایت را در یكی از باغ‌های شهرستان پنهان كرده كه ماموران به آنجا اعزام شدند و سلاح نیز كشف شد.