فدراسیون به دنبال تعامل با شستا !

فدراسیون به دنبال تعامل با شستا !


روز گذشته فدراسیون فوتبال باید دو میلیون یورو یه شرکت شستا پرداخت می‌کرد. این شرکت در مهرماه سال گذشته با موافقت وزیر رفاه این رقم هنگفت را به فدراسیون فوتبال قرض داد. در آن زمان وزارت ورزش هم واسطه شد تا این پول قرض گرفته شود. مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال هم متعهد شد تا 31 فروردین این پول به شستا بازگردانده شود.
دیروز اما هیچ نشانه‌ای از پرداخت این پول دیده نمی‌شد. حتی صادق درودگر ،رئیس کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال هم شستا را دعوت کرد تا به جای گرفتن این پول که از نظر نمایندگان مجلس از جیب بیت المال رفته، با تیم ملی ایران کار تبلیغاتی کند. درودگر در این باره گفت: «شستا شرکت‌های متعددی دارد. مقدماتی جام جهانی هم به زودی برگزار می‌شود و این زمان خوبی برای تبلیغات است!»
یعنی فدراسیون فوتبال از شرکت شستا درخواست کرد که به جای دریافت پولش رضایت بدهد برایش تبلیغات کنند. اگر هم شستا این پیشنهاد را بپذیرد، در آن صورت باید گفت فدراسیون فوتبال دو میلیون یورو از پول تبلیغات را پیشخور خواهد کرد که این هم اتفاق خوبی برای تیم‌ملی نیست.
دیروز یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال گفت به دنبال آن هستند تا از فیفا پول بگیرند و حتی نامه‌نگاری‌های لازم در این زمینه صورت گرفته است.