راز سر به مهر قتل مرد جوان

راز سر به مهر قتل مرد جوان


با گذشت شش سال از قتل جوان راننده وانت،در حالی كه هیچ سرنخی از عامل جنایت پیدا نشد؛دادگاه با درخواست اولیای دم برای پرداخت دیه از بیت المال موافقت كرد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم؛بهمن ماه سال 92 رسیدگی به ماجرای ناپدید شدن ناگهانی مرد جوانی به نام مهدی در دستور كار ماموران كلانتری تهرانپارس قرار گرفت.پدر مهدی در اولین اظهارات خود به ماموران گفته بود: پسرم روی وانت خود كار می‌كرد و روز حادثه قرار بود كاری برای یكی از دوستانش انجام دهد، اما از خانه‌اش بیرون رفته و برنگشته و همسرش از او اطلاعی ندارد. در حالی كه جست‌وجو برای یافتن ردی از مرد جوان آغاز شده بود، چند روز بعد از حادثه جسد مهدی در ماشینش در حالی پیدا شد كه دستان او سوخته و به سرش ضربه سنگینی وارد شده بود. بعد از انتقال جسد به پزشكی قانونی مشخص شد علت سوختگی دستان مقتول برق گرفتگی بوده و با جسم سخت ضربه سختی به سر او وارد شده بود.
با وجود تلاش ماموران پلیس و دستگاه قضایی سرنخی از عامل جنایت یافت نشد و پدر و مادر مهدی و فرزند او به عنوان اولیای دم در شعبه دهم دادگاه كیفری یك استان تهران تقاضای دیه از بیت‌المال كردند.قضات دادگاه بعد از بررسی دادخواست اولیای دم به دریافت دیه از صندوق بیت‌المال رای دادند.