نیلســــــون:  نمی خواستـــم کارم  با   پرسپولیس  به فیفا بکشد

قرمزها دوباره در یک پرونده حقوقی محکوم شدند

نیلســــــون: نمی خواستـــم کارم با پرسپولیس به فیفا بکشد

مهدی خواجه‌وند ،معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس روز‌گذشته در‌مورد آخرین وضعیت پرونده شکایت نیلسون ،دروازه‌بان برزیلی و پیشین سرخپوشان گفت: «باشگاه پرسپولیس پیش از این در دو مقطع متعهد شده بود نسبت به اجرای توافق و تسویه مطالبات این بازیکن اقدام کند که این امر محقق نشد و در نهایت فیفا رای خود مبنی بر پرداخت ۸۳ هزار دلار به این بازیکن را اعلام کرد. این رای مانند دیگر احکام ،قابل تجدید‌نظرخواهی است که بر این اساس، در مهلت قانونی نسبت به درخواست مشروح رای اقدام خواهد شد . پس از دریافت آن برای ارسال لایحه ۲۱ روز فرصت وجود خواهد داشت.»
شکایت از پرسپولیس
 نیلسون کوره‌آ ،دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس از این باشگاه به کمیته انضباطی فیفا شکایت کرده و حتی رای اولیه بابت شکایت خود را نیز دریافت کرده بود و حالا رای محکم‌تری علیه پرسپولیس به دفتر باشگاه ارسال شده است. او امیدوار است خیلی زود با توجه به رای جدید فیفا پول خود را دریافت کند و پرونده این شکایت بدون غرامت بیشتر برای سرخپوشان تهرانی بسته شود. نیلسون در این مورد به خبرنگار جام‌جم گفت :من بازیکن بدی برای باشگاه پرسپولیس نبودم. در سال‌هایی به این تیم اضافه شدم که پرسپولیس نیاز جدی به یک دروازه‌بان داشت و در سه فصل توانستم برای باشگاه بازی کنم. کارنامه من مشخص است که در تهران چه کار کردم و چه عملکردی را از خود بر جای گذاشتم. کمترین انتظار من این بود که تا به حال بابت قراردادهایی که داشتم تسویه‌حساب می‌گرفتم ولی با این‌که شش سال است از ایران خارج شده‌ام هنوز به پولم نرسیده‌ام و این موضوع اصلا برای من جالب نیست.»
 روزهای خوب در پرسپولیس
ستاره پیشین سرخپوشان که در ایران به «عقاب سیاه» شهرت داشت، اضافه کرد: «من با هواداران پرسپولیس هنوز هم در ارتباط هستم و کوچک‌ترین مشکلی بین ما وجود نداشت. در فصل سیزدهم به نایب قهرمانی لیگ ایران رسیدیم ؛در حالی که با تیم قهرمان فاصله بسیار کمی داشتیم. همچنین قبل از آن توانستیم تا فینال کوپا (جام حذفی) صعود کنیم و در گام آخر، قهرمانی را از دست دادیم. این‌ها در شرایطی رقم خورد که من در طول یک فصل، فقط ۱۵ گل دریافت کرده بودم که نشان می‌دهد عملکردم بد نبود ،ولی نمی‌دانم چرا هنوز با من تسویه‌حساب نشده است. دوست نداشتم برای پایان دادن به خاطرات خوبم در باشگاه پرسپولیس مجبور به شکایت در ‌فیفا شوم، اما حالا این اتفاق افتاده و باید پرسپولیسی‌ها آنجا با من تسویه‌حساب کنند.»  
به امید یک پایان خوش
در پایان از نیلسون پرسیدیم می‌دانی که باشگاه پرسپولیس قصد دارد از طریق محل درآمدهای خود در فیفا، پول او را بپردازد که گفت: « نمی‌دانم باشگاه پرسپولیس چه زمانی و از چه منبعی قرار است با من تسویه‌حساب کند. در این مورد هیچ اطلاعی ندارم اما امیدوارم هرچه زودتر این اتفاق رخ بدهد چون پنج سال است که منتظر مانده‌ام و حالا دیگر پولی که در آن سال طلب داشتم چندان سنگین نیست؛ تا حدی که نمی‌توانم به باشگاه تخفیف بدهم. البته فیفا هم به من چنین اجازه ای نمی‌دهد چون پرونده شرایط حقوقی پیدا کرده است. به هر حال امیدوارم حالا که کار به اینجا رسیده، برای من و باشگاه پرسپولیس یک پایان بهتر رقم بخورد و همه از این موضوع لذت ببرند. من بازیکن‌‌این تیم بودم و حتی می‌توانستم کاپیتان پرسپولیس هم باشم. حالا چند سالی است که فوتبال را کنار گذاشته‌ و مربی شده‌ام،اما هنوز پولم را نداده‌اند. دعا می‌کنم این بار، مشکل
حل شود.»