علی شفیعی: کرونا،سخت‌ترین چالش  زندگی‌ام است

ملی‌پوش و سرعتی زن والیبال از روزهای سخت قرنطینه می‌گوید

علی شفیعی: کرونا،سخت‌ترین چالش زندگی‌ام است

علی شفیعی یکی از بازیکنانی بود که در زمان ایگور کولاکوویچ به دوران اوج خودش رسید،بهترین بازی‌هایش را انجام داد و شد یکی از ستاره‌هایی که خوش می‌درخشید.حالا کولاکوویچ رفته است و شفیعی درباره‌اش می‌گوید:به لحاظ اخلاقی مربی خوبی بود.حرفه‌ای بود و کار‌بلد.
شفیعی درباره جدایی این سرمربی و احتمال انتخاب سرمربی جدید می‌گوید:«خب واقعا نمی‌توانم در این مورد نظری بدهم.فعلا کولاکوویچ رفته و هنوز سرمربی جدید هم نیامده که بخواهم اظهار‌نظری درباره‌اش داشته باشم. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.»
او با بیان این‌که علاقه خاصی به کولاکوویچ داشت ،ادامه داد:«به نظرم زیاد نمی‌توانم درباره نکات فنی کولاکوویچ حرف بزنم.من هنوز بازیکن هستم و خیلی مانده تا به فوت و فن مربیگری برسم.اما شخصیت خوبی داشت،با دیسیپلین بود و با پرستیژ.»
ملی‌پوش والیبال ایران با اشاره به بیماری کرونا که در کل جهان فراگیر شده است، ادامه می‌دهد:«ماندن در خانه چالش خیلی سختی است.یکی‌از سخت‌ترین چالش‌های زندگی.آن‌هم برای آدمی مثل من.یا بقیه ورزشکاران.برای ماها که هر روز تمرین می‌کردیم و در رفت‌و‌آمد بودیم این ماجرا خیلی بد است.کرونا یک‌دفعه همه چیز را از ما گرفت.زندگی همه‌مان یک زندگی ساکن شده است.امیدوارم این شرایط خیلی زود تغییر کند.»
شفیعی درباره نیمه تمام ماندن رقابت‌های لیگ والیبال هم می‌گوید:«آن روز که گفتند فدراسیون جلسه دارد و فعلا باید منتظر بمانید ، فکرش را می‌کردیم که لیگ نیمه‌کاره بماند. به خاطر همین خانه‌مان را تحویل دادیم ، وسایلمان را جمع کردیم و از ارومیه به شهرمان برگشتیم. چون مشخص بود که این قصه حالا حالاها ادامه دارد.حالا هم ما مانده‌ایم و بازی‌های نیمه تمام و البته قراردادهایی که نگرفته‌ایم.بازیکنان باید برای مطالبات پیگیرباشند و پیگیری هم درنهایت به تماس با باشگاه ختم می‌شود و قول پرداختش که امروز و فردا می‌شود. البته ما تا به حال یاد گرفته‌ایم وقتی پول بیاید تقسیم می‌شود و وقتی نباشد این هفته و آن هفته می‌کنند.»
او در پایان درباره به تعویق افتادن رقابت‌های المپیک هم می‌گوید:«به نظرم برای ما اتفاق خوبی نبود.حالا باید یک سال دیگر مدام تمرین کنیم و تمرین کنیم.برای هر تورنمنت نهایت باید دو ماه تمرین کنیم.به نظرم عقب‌افتادن المپیک اصلا خوب نبود. حالا ما 6 ماه را از دست داده‌ایم . 6 ماهی که می‌توانستیم هم تمرین کنیم و هم مسابقه بدهیم. در‌واقع فرصت 6 ماهه ما پوچ شد.»