آرات، تتلو، علی‌کریمی و دیگران

گیس‌کشی

آرات، تتلو، علی‌کریمی و دیگران


این روزها فضای مجازی مثل یک بمب ساعتی است که می‌تواند با یک اشتباه در دست هر فردی منفجر شود و عواقبی به دنبال داشته باشد که دیگر جبران آن ممکن نیست. آرات حسینی، کودک مستعد در زمینه فوتبال که چند سالی است در فضای مجازی چهره شده، پس از این‌که در روزهای اخیر مورد توجه لیونل مسی ستاره فوتبال جهان قرار گرفت، دوباره در صدر حاشیه‌های مجازی قرار گرفت. اما در دو روز گذشته آرات و پدرش خواسته یا ناخواسته وارد حاشیه تازه‌ای شدند که یک سر آن امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو بود و سمت دیگر آن علی کریمی، جادوگر فوتبال ایران!  ماجرا از آنجا شروع شد که در صفحه اینستاگرام آرات حسینی که توسط پدرش مدیریت می‌شود، عکسی منتشر شد که نشان می‌داد علی کریمی، صفحه‌ این بازیکن نونهال را بلاک کرده که این اتفاق با واکنش پدر آرات همراه بود. او با انتشار تصویر بلاک شده صفحه اینستاگرام فرزندش توسط علی کریمی، نوشت: «علی آقا کریمی سال‌ها برام اسطوره بود. مادر آرات میدونه چقدر ازش تعریف کردم تو خونمون. همه جا عکس‌های کریمی بود. آرات بیشترین پست‌ها را برای علی آقا گذاشت. این همه ابراز علاقه هیچ واکنشی نداشت، اما حرف‌های یک روز، باعث بلاک کردن آرات شد. عجیبه واقعا. اسطوره سال‌های سال من این‌گونه واکنش نشون میده. اما از این همه ابراز علاقمون حتی کوچک‌ترین کاری نکرد. همیشه سلامت باشید. دیگه اسطوره ما نیستی. فقط دو تا طرفدار از دست دادی بین این همه طرفدار.»
اما ماجرا به قبل از بلاک کردن کریمی برمی‌گردد، این روزها که بحث مصاحبه‌های زنده در اینستاگرام داغ است، آرات درخواست لایو با علی کریمی را داده که او بدون پاسخ گذاشته است‌، تکرار چند باره این درخواست باعث شد تا علی کریمی این صفحه را بلاک کند.
انتشار اسکرین شات این بلاک واکنش تتلو را در پی داشت وباعث شد طرفداران او به صفحه علی کریمی حمله کنند و نظرات نه چندان خوبی را پای پست‌های او بنویسند. تا لحظه نگارش این متن پست آخر کریمی بیش از ۱۲۵ هزار کامنت گرفته است. این ماجرا باعث شده که افراد معروف مختلفی موضع گیری کنند و در حمایت از کریمی حرف بزنند، با این‌حال علی کریمی هیچ واکنشی نداشته است.