راز مرگ مرد گمشده در گوشی سرقتی

راز مرگ مرد گمشده در گوشی سرقتی

جسد مرد گمشده در خودروی پراید رها شده‌اش در غرب تهران  در حالی کشف شد که گوشی تلفن همراهش سرقت شده  است.  بنابراین پلیس  جنایی احتمال می دهد او  به قتل رسیده باشد .
به گزارش خبرنگار جنایی جام جم ، ساعت 30  دقیقه بامداد سه شنبه دوم اردیبهشت امسال   یکی از ماموران کلانتری کن با مصطفی واحدی، بازپرس  کشیک قتل  دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و او را در جریان کشف جسد مردی جوان در خودروی پرایدی رها شده،خبرداد. بازپرس جنایی  همراه تیمی از ماموران اداره دهم پلیس  آگاهی تهران در خیابان گل‌های  محله شهران در غرب پایتخت  حاضر شدند و جسد را در خودروی پارک شده یافتند. در آنجا وسایل بهداشتی نظیر ماسک و ژل ضد عفونی کننده و دستکش  دست نخورده یافت شد . درهای خودرو به‌جز در سمت شاگرد همه   قفل بودند. بررسی های تیم تحقیق پلیسی  نشان  می داد 48ساعت از  فوت او گذشته و مرگ وی به نظر مشکوک  می رسد . با هماهنگی قضایی  جسد  مرد جوان به پزشکی قانونی منتقل شد . در بازرسی از داخل خودرو مدارکی که هویت او را نشان دهد به دست نیامد.  با دستور بازپرس جنایی  ماموران  به تحقیق از مردی پرداختندکه  جسد فرد ناشناس را  در این خودروی پارک شده یافته بود که وی در جریان تحقیقات پلیسی  گفت : به‌خاطر کرونا، بیش از یک ماه و نیم بود که به محل کارم   نرفته بودم. هنگام عصردوشنبه بود که  از خانه بیرون رفتم  تا به محل کارم بروم. همان موقع دیدم خودروی پراید سفیدی که شیشه های دودی دارد درمحل پارک  شده است. توجهی نکردم و به  محل کارم رفتم و شب که بازگشتم با این جسد روبه‌رو شدم.
اما معلوم شد این خودرو  دو روزی بوده که در محله پارک شده و چون شیشه های آن دودی بوده همسایه ها گمان  می کردند خودرو برای  یکی از ساکنان محل باشد و کسی در آن نباشد و فکر نمی کردند  او غریبه بوده و جسدش در خودرو مانده  باشد . کسی مرد فوت شده را  نمی‌شناخت.  ماموران در تحقیقات بعدی به استعلام از شماره پلاک خودروی پرایدی که جسد در آن کشف شده پرداختندکه مشخص شد او مردی 34 ساله و ساکن یکی از محله های پایتخت بوده و چند روز بوده که  ناپدید شده  است.   بنابراین ماموران به  تحقیق از خانواده فرد فوت شده پرداختندکه  معلوم شد پسرشان از روز شنبه که برای خرید از خانه  بیرون رفته   دیگر برنگشته  است وحتی   ساعاتی  بعد تلفن همراهش خاموش شده و  بعد از آن هر چه منتظر شدند   خبری از او نشده. این در حالی بود  که ماموران در صحنه کشف جسد، گوشی مرد فوت شده را پیدا نکردند.ماموران با شواهدی که به دست آوردند،احتمال می دهند این مرد به قتل رسیده باشد و عامل یا عاملان جنایت بعداز مرگ او جسد را در خودرو رها کرده و گوشی تلفن همراه وی که احتمالا  ردی از   عاملان جنایت در آن بوده را  با خود برده‌اند.