فرشید، منتظر جریمه!

اسماعیلی رسما تهدید به جدایی کرد

فرشید، منتظر جریمه!

باشگاه استقلال تهران همچنان دستخوش اتفاقات زیاد است. این باشگاه‌ مشکلات زیادی دارد ،ولی مدیرانش توقع دارند بازیکنان هم در روزهای سخت، سکوت کرده و چیزی نگویند. اما این چیزی نیست که باب میل بازیکنان باشد. قبل از پایان سال باشگاه استقلال با مدیریت فتح‌ا...‌زاده بازیکنان را ممنوع‌المصاحبه کرد ،اما بعد از استعفای زودهنگام فتح‌ا...‌زاده، این ممنوعیت برداشته شد. سیاست باشگاه آن بود که بازیکنان سکوت کنند و به خاطر مشکلات مالی حرف نزنند. این یعنی اگر حرف زدند جریمه هم بشوند. البته در این مدت بازیکنان سکوت کرده و لام تا کام حرف نزدند تا این‌که فرشید اسماعیلی در دو نوبت، از مشکلات شدید باشگاه گفت. او در اولین مصاحبه از این گفت که استقلال به یک مدیر قوی فوتبالی نیاز دارد. در دومین مصاحبه هم به گلایه شدید از مسائل مالی پرداخت و به تندی درباره بدقولی‌ها حرف زد. بعد از مصاحبه دوم بود که خبر رسید اسماعیلی به کمیته انضباطی دعوت شده است.  این مصاحبه هم واکنش تند پیشکسوتان استقلال را به‌همراه داشت(که در یکی از این اظهارنظرها محمد نوری اعلام کرد اسماعیلی بدون پیشینه و افتخار حق ندارد از باشگاه بزرگی مانند استقلال انتقاد کند) و هم مدیران باشگاه را به واکنش واداشت.
حالا با‌خبر شدیم احضار این بازیکن به کمیته انضباطی باشگاه رسمی شده و اسماعیلی در صورت بهتر شدن شرایط، به باشگاه خواهد رفت تا در‌این‌باره توضیحاتی دهد. باشگاه قصد دارد این بازیکن را به خاطر مصاحبه‌اش جریمه مالی کند ولی با‌خبر شدیم اسماعیلی و دیگر بازیکنان منتظر جریمه هستند! این یعنی آنها در مقابل چنین چیزی سکوت نخواهند کرد. در سال‌های گذشته هر‌زمان پای پول بازیکنان وسط آمده و آنها مصاحبه کرده‌اند، باشگاه نتوانسته جریمه مالی‌شان کند چون خوب می دانسته این جریمه مساوی با طغیان اکثر بازیکنان است. اسماعیلی هم به نزدیکانش گفته فقط منتظر است جریمه شود!
در حال‌حاضر باشگاه استقلال در موضع پایین قراردارد. به هر حال این باشگاه به خاطر تصمیمات مدیریتی با مشکلات زیادی روبه‌رو بوده است. همین حالا آنها به بازیکنان زیادی بدهکار هستند. به اسپانسر، هتل، شرکت هواپیمایی، سوپر‌مارکت و به هر جای دیگر که فکر کنید بدهکارند و پول ندارند تا بدهی ها را پرداخت کنند. منتها مهم‌ترین دغدغه در حال حاضر پرداخت بدهی بازیکنان و ومربیان خارجی است که همین مساله باعث گلایه بازیکنان شده است. آنها می‌گویند اگر پول هست باید به بازیکنان داخلی پرداخت شود، نه خارجی‌ها.