هیولای 800 اسب بخاری منهارت با شتاب 6/2 ثانیه

هیولای 800 اسب بخاری منهارت با شتاب 6/2 ثانیه


«منهارت» شركتی فعال در حوزه تیونینگ خودرو است كه تمام پروژه‌‌های خود را از محصولات كمپانی ب‌ام‌و انتخاب می‌‌كند. این شركت این بار هم به سراغ محصولات ب‌ام‌و رفته و قوی‌ترین خودروی كوپه اسپرت این شركت را برای تقویت انتخاب كرده است؛ یعنی خودروی ب‌ام‌و ام8 (M8) كه حالا با تقویت‌های انجام شده از سوی منهارت، می‌تواند شتاب صفر تا صد 6/2 ثانیه داشته باشد.
ب‌ام‌و ام8 به طور استاندارد از قوی‌ترین محصولات تولیدی این خودروساز آلمانی به‌شمار می‌رود كه با سود جستن از یك موتور هشت سیلندر 4/4 لیتری توربو دوقلو، می‌تواند به صورت استاندارد خروجی قدرت 616 اسب بخاری و گشتاور 750 نیوتن متری تولید كند كه سقف سرعت محدود شده 250كیلومتربرساعتی و شتاب صفر تا صد 2/3 ثانیه به همراه دارد. حال پیش از هرچیز، منهارت به سراغ پیشرانه محرك این خودرو رفته و با ارائه بسته‌ای تقویتی برای موتور 4/4 لیتری توربو دوقلوی این كوپه اسپرت، به افزایش قدرت تولیدی موتور تا 812 اسب بخار و گشتاور آن تا 1050 نیوتن متر اقدام كرده است كه در عمل باعث شده است حداقل شتاب صفر تا صد این خودروی 9/1 تنی به چیزی حدود 6/2 ثانیه كاهش یابد. برای تولید و تحمل این نیروی عظیم، توربوشارژرهای خودرو به‌روزرسانی شده، اطلاعات ای‌سی‌یو بازنویسی‌شده و همچنین گیربكس و سیستم اگزوز جدید بر روی موتور نصب شده است.
علاوه بر تقویت پیشرانه، منهارت بسته‌‌ای تقویتی برای ظاهر خودرو هم ارائه كرده است كه شامل فاكتورهای مهمی از جمله رینگ‌‌های 21 اینچی آلومینیومی، رنگ مشكی بدنه خودرو و استفاده از خطوط طلایی‌رنگ روی بدنه، سیستم تعلیق به‌روزرسانی شده با كاهش ارتفاع 30 میلی‌متری، غربیلك جدید فرمان، كنسول مركزی تزئین‌شده با قطعات فیبركربنی و برخی ریزه‌كاری‌های دیگر كه این كوپه اسپرت آلمانی را جذاب‌تر از همیشه كرده است.