این بار  ویلی ساینول فرانسوی

باز‌هم شایعه برکناری اسکوچیچ و مطرح شدن یک نام دیگر

این بار ویلی ساینول فرانسوی

از زمانی که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم‌ملی ایران شده شایعات زیادی درباره برکناری و حضور مربی جدید روی نیمکت ایران مطرح شده است. ابتدا این نام استراماچونی بود که از سوی یک رسانه ایتالیایی به عنوان جانشین دراگان مطرح شد. این رسانه ایتالیایی اعلام کرد مذاکراتی با استراماچونی انجام شده و این مربی به نیمکت ایران نزدیک شده است.
فدراسیون فوتبال نسبت به این خبر واکنش نشان داد و علوی، سخنگوی آن در توئیتر برای خبرنگاری که آن را منتشر کرده بود، نوشت شایعه صحت ندارد و تکذیب کند! البته بماند که این خبرنگار ایتالیایی حتی کوچکترین واکنشی به اظهارنظر علوی نشان نداد و خبر را هم تکذیب نکرد!
بعد از استراماچونی نوبت به ویلی ساینول رسیده است. سایت فرانسوی فوت‌مرکاتو روز گذشته اعلام کرد مدافع سابق تیم‌ملی فرانسه و بایرن‌مونیخ گزینه جانشینی اسکوچیچ شده است. ساینول مدتی در کادر فنی بایرن‌مونیخ بود و به عنوان کارشناس فوتبال در شبکه RMC فرانسه هم فعالیت می‌کند. او قبلا همراه بایرن‌مونیخ به ایران سفر کرد و در ورزشگاه آزادی به میدان رفت. جالب اینجاست اخیرا ساینول گفت‌و‌گویی با یکی از برنامه‌های تلویزیونی ایران داشت.
به فاصله چند روز بعد از انتشار این گفت‌و‌گوی تصویری، نام او سر زبان‌ها افتاده تا جانشین اسکوچیچ شود. روز گذشته علوی، مدیر روابط‌عمومی فدراسیون باردیگر خبر برکناری مربی کروات را تکذیب کرد و در این‌باره گفت: «هیچ مذاکره‌ای میان فدراسیون فوتبال ایران و ویلی ساینول وجود نداشته است. تیم ملی تحت سرمربیگری دراگان اسکوچیچ به فعالیت خود ادامه خواهد داد. بر این اساس، موارد مطروحه در این‌باره همچون شایعات مشابه گذشته عاری از واقعیت است.»