قتل‌عام خانوادگی در برج

قتل‌عام خانوادگی در برج


 مرد جوان به اتهام نقش داشتن در قتل‌عام اعضای خانواده پسرخاله‌اش در برجی در غرب تهران بازداشت شد.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت 7 و 50 دقیقه صبح دیروز، زنی به پلیس 110 زنگ زد و خبر از جنایتی در آپارتمان واحد 76 برج سپید در اشرفی اصفهانی پایتخت خبر داد و ماموران كلانتری باغ فیض برای بررسی ماجرا آنجا حاضر شدند. ماموران وقتی به طبقه هفتم رفتند، متوجه رد خون از مقابل در آپارتمان تا آسانسور شدند. پس از ورود به خانه ابتدا با جسد مرد 40 ساله كه با ضربه‌های چاقو كشته شده بود رو‌به‌رو شدند. جسد دختر شش ساله خانواده در پذیرایی قرار داشت كه با شش ضربه چاقو كشته شده بود. در ادامه پیكر غرق در خون مادر 37 ساله نیز در راهروی اتاق خواب پیدا شد كه با هشت ضربه چاقو كشته شده بود.
موضوع قتل‌عام خانوادگی به عباس بخشوده، بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد و او همراه تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران در محل حاضر شد. سرایدار افغان به بازپرس جنایی گفت: پسر‌خاله مرد صاحبخانه در این ساختمان ساكن است. او با من تماس گرفت و خواست به طبقه هفتم بروم و خون مرغی كه مقابل خانه پسر‌خاله‌اش ریخته شده است را پاك كنم. وقتی به مقابل خانه آمدم با ماموران رو‌به‌رو شدم.
زن همسایه كه شاهد قتل بود نیز گفت: صدای مشاجره و درگیری از خانه همسایه شنیدم و وقتی بیرون آمدم، پسر‌خاله مرد همسایه را دیدم كه با چاقو ضربه‌ای به شكم همسایه زد و با تهدید من، در را بست.
 ماموران دوربین مداربسته برج را بازبینی كردند كه معلوم شد در زمانی كه قتل رخ داده پسر‌خاله مقتول وارد ساختمان شده و ساعتی بعد، با سوارشدن به خودروی سراتوی خود بیرون رفته است.  
 ماموران پاركینگ برج را بررسی كرده و با آثار خون روی دیواره پاركینگ رو‌به‌رو شدند. تحقیقات در این باره ادامه داشت كه تنها مظنون، قتل هنگام ورود به برج دستگیر شد.  اومدعی است: «امروز قرار بود با پسرخاله‌ام برای تنظیم سندی به دفترخانه برویم، اما هر چه در زدم پسر‌خاله‌ام در را باز نكرد. با لكه‌های خون مقابل در رو‌به‌رو شده و از سرایدار خواستم آنجا را تمیز كند.»
با توجه به این‌كه شواهد حكایت از قتل به دست او دارد، با دستور قضایی بازداشت شد و تحقیقات از او ادامه دارد.