راز سر به مهر 3 جنایت در دامداری

راز سر به مهر 3 جنایت در دامداری


 دو برادر دامدار همراه كارگر دامداری‌شان به طرز هولناكی در محل كار خود به قتل رسیدند. قاتل یا قاتلان بعد از جنایت اجساد را به آتش كشیده و از مهلكه گریختند. تحقیقات پلیس برای یافتن ردی از عامل جنایت آغاز شده است.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، بامداد روز گذشته، یكشنبه 25‌خرداد ماه زمانی كه یكی از اهالی روستای شكرناب قزوین مثل هر روز صبح برای بردن گوسفندان خود به چرا راهی دامداری برادران كشاورز شده بود، از دور متوجه دودی شد كه از ساختمان مسكونی دامداری بالا می‌رفت. مرد روستایی سریع خودش را به محل آتش رساند و خیلی سریع آتش‌نشانی را خبر كرد.
اما ماجرا هولناك‌تر از یك آتش‌سوزی ساده در دامداری بود. زمانی كه مرد روستایی خودش را به محل آتش رسانده بود، پیكر دو برادر به نام‌های صفت و اسماعیل به همراه كارگر جوان آنها به نام محمدمعافی را دیده بود كه غرق در خون وسط اتاق سرایداری دامداری افتاده بودند و در آتش می‌سوختند، اما همه چیز نشان از آن داشت كه آتش تازه برپا شده و قاتل یا قاتلان هنوز فرصت سوزاندن كامل وسایل و پیكر قربانیان را پیدا نكرده بودند.
علیرضا عبدالوهابی، عضو شورایاری روستای شكرناب در گفت‌وگو با جام‌جم گفت: «دامداری ابراهیم كشاورز در روستای شكرناب یك دامداری بزرگ است و بعضی از روستاییان كه گوسفنددار هستند، گوسفندان خود را در این دامداری نگهداری می‌كنند. بعد هر روز صبح گوسفندان خود را برای چرا می‌برند و شب دوباره به دامداری برمی‌گردانند.»
 آتش‌سوزی بعد از قتل
سیدحسن میری، دهیار روستای شكرناب از اولین كسانی بود كه خودش را به محل حادثه رساند. او در گفت‌وگو با جام‌جم گفت: «حدود ساعت 8 صبح بود كه به محل حادثه رسیدم. نیروهای آتش‌نشانی زودتر از ما به محل حادثه رسیده بودند و اطفای حریق را در دستور كار خود قرار داده بودند. عامل جنایت بعد از این‌كه سه جوان را با چاقو زخمی كرده بود، روی اجساد آنها پتویی انداخته و آنها را به آتش كشیده بود. سر كارگر جوان دامداری شكافته بود و دو برادر هم به‌شدت زخمی شده بودند. ماموران پلیس كار خودشان را در محل جنایت آغاز كرده بودند و تا ساعت حدود 12 هم در محل حادثه حضور داشتند. بعد هم پیكر قربانیان به پزشكی قانونی منتقل شد.»
تحقیقات ماموران پلیس برای یافتن ردی از عامل جنایت آغاز شد و اولین احتمال این بود كه فردی با انگیزه سرقت دست به قتل زده باشد، اما بررسی‌ها در دامداری حاكی از آن بود كه هیچ سرقتی صورت نگرفته است.
دهیار روستا در ادامه گفت: «خانواده مقتولان به كسی مظنون نیستند و خصومت و مشكل شخصی با كسی نداشته‌اند. بنابراین هنوز هیچ مظنونی به اتهام قتل سه جوان بازداشت نشده است.»
میری در ادامه گفت: «صفت 45 ساله بود و یك فرزند 19 ساله دارد. اسماعیل هم 32 سال داشت و یك فرزند شش ماهه دارد. كارگر آنها هم اهل افغانستان 25 ساله و مجرد بود.»
مادر اسماعیل و صفت به عنوان ولی‌دم فرزندانش شكایت خود را در اداره آگاهی ثبت كرده است و ظهر روز گذشته بعد از تكمیل تحقیقات پزشكی قانونی پیكر هر سه جوان در روستای شكرناب تشییع شد.
دادستان آبیك استان قزوین در توضیح خبر قتل این سه جوان گفت: هر سه نفر بر اثر اصابت جسم سخت‌جان سپرده‌اند.
وی افزود: تحقیقات پلیس در رابطه با این پرونده ادامه دارد.