آخرین تحولات کرونا این هفته در «طبیب»

آخرین تحولات کرونا این هفته در «طبیب»


برنامه تلویزیون «طبیب» این هفته میزبان پزشکان و متخصصانی است که هر یک علائم، هشدارها و راه‌های پیشگیری و درمان یک بیماری خاص را بررسی می‌کنند.
به گزارش فارس، برنامه طبیب که هر روز پذیرای یک پزشک و تخصص ویژه است و موضوع پزشکی خاصی را بررسی می‌کند، امروز با حضور فوق تخصص قلب، پیشگیری از بیماری‌های قلبی را بررسی خواهد کرد و پزشکی دیگر با فوق‌تخصص غدد کودکان، چاقی اطفال را بررسی می‌کند.
همچنین فردا پزشک فوق تخصص عفونی با موضوع کرونا و آخرین تحولات و همچنین دکترای جراح استخوان و مفاصل با موضوع تعویض مفصل زانو مهمان آنتن شبکه سه در برنامه طبیب خواهند بود.
طبیب همچنین سه‌شنبه ۱۰ تیر  پذیرای دکترای روماتولوژیست با موضوع دردهای روماتیسمی و پیشگیری از آنها و حکیم متخصص جراحی عمومی با موضوع آخرین متدهای جراحی چاقی و پاسخ به سوالات مخاطبان در خصوص این موضوع در طبیب حضور خواهد یافت.
برنامه تلویزیونی طبیب، چهارشنبه ۱۱ تیر میزبان متخصص طب ایرانی با موضوع پاسخ به پرسش‌های مخاطبان و همچنین دکترای متخصص بیهوشی و مراقبت‌های ویژه، بیهوشی در بیماران چاق را بررسی خواهد کرد.
بخش معرفی دمنوش‌ها و غذاهای ارزان و پرخاصیت، آیتم ورزش در خانه، گزارش از سخنگوی وزارت بهداشت در ارتباط با مسائل روز پزشکی و نگاهی آماری به وضعیت کرونا در کشور از دیگر بخش‌های هر قسمت طبیب است. این برنامه گفت‌وگو محور با هدف اطلاع‌رسانی و پیشگیری در حوزه سلامت  و درمان هر روز میزبان متخصصان رشته‌های مختلف پزشکی  بوده که به تهیه‌کنندگی علی زاهدی تولید شده و اجرای آن برعهده پیمان طالبی است. طبیب هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت 11 و 30 دقیقه به مدت ۶۰ دقیقه به‌صورت زنده از آنتن شبکه سه پخش می‌شود.