استقلال از فولاد کرونا نگرفت، این هم سندش!

ادعای سعید آذری به استناد خبر رسمی رسانه‌ها

استقلال از فولاد کرونا نگرفت، این هم سندش!

سعید آذری مدیرعامل فولاد مقابل استقلالی‌ها ایستاد. در حالی که سعید رمضانی سرپرست آبی‌ها قاطعانه اعلام کرد از فولادی‌ها کرونا گرفته‌اند، آذری با انتشار پستی جواب آنها را این‌گونه داد: «در تاریخ 9 تیر که عزیزان و قهرمانان شما در تهران حضور داشته‌اند آزمایش‌های تمام آنان توسط جناب آقای دکتر نوروزی منفی اعلام شده است. در حالی که استقلال در تاریخ 4‌تیر در اهواز حضور داشت بلافاصله بعد از برگشت از اهواز مورد آزمایش قرار گرفته و نتایج تمامی آزمایش‌های عزیزان توسط کادر پزشکی محترم استقلال منفی اعلام شده است. چرا تهمت می‌زنند برخی، توهین برای چیست، دقت کنید متوجه خواهید شد که تست‌های جدید استقلال ربطی به بازی با فولاد ندارد. پس از بازی با فولاد تمام تست‌های آنان منفی اعلام شده‌بود. لطفا به جای توهین کردن و تهمت و افترا به تاریخ‌ها توجه کنید.»
یک بررسی ساده در اینترنت نشان می‌دهد اظهارنظر سعید آذری در این زمینه درست است. روز 9 تیرماه تمام خبرگزاری‌های ایران از جمله ایسنا و فارس اعلام کردند جواب آزمایش کرونای بازیکنان استقلال منفی بوده است. به عنوان مثال روز نهم تیرماه خبرگزاری ایسنا نوشت: «با اعلام امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال جواب آزمایش کرونای تمامی اعضای باشگاه استقلال که روز شنبه انجام شده بود، منفی بوده است. تیم استقلال با شروع مجدد رقابت‌های لیگ‌برتر یک دیدار معوقه برابر فولاد‌خوزستان برگزار کرد که در این دیدار جنجالی و پرحاشیه شکست خورد.»
آذری در این باره می‌گوید: «این هم سندی که نشان می‌دهد از فولاد کرونا نگرفته‌اند.» فولادی‌ها ادعا دارند اگر بازیکنان استقلال در سفربه اهواز کرونا می‌گرفتند باید در آزمایش 5 روز بعد، اثرات آن مشخص می‌شد. باید دید واکنش آبی‌ها به این ادعا چه خواهد بود.