کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

سه نفر در استخر آب کشاورزی در یکی از روستاهای میبد غرق شدند و فوت کردند. این افراد برای شنا در استخر آب کشاورزی در روستای بدرآباد شهرستان میبد رفته بودند که غرق شدند.
  پلیس بوشهر درتلاش برای رازگشایی از ماجرای مرگ مشکوک مردی است که جسد اودر اسکله کشف شده است. دریابانی بوشهر دیروز با هلال احمراستان بوشهرتماس گرفت وخبرداد جسد مردی درپنج مایلی اسکله جلالی بوشهرافتاده است. امدادگران آنجا اعزام شدند وجسد را یافتند. پلیس درحال تحقیق برای رازگشایی ازهویت جسد این فرد و رازگشایی از مرگ اوست .
 مردی که با انگیزه انتقامگیری خودروی فردی رابا اسید سوزانده بود، بازداشت شد.
چندروز پیش فردی ناشناس با پاشیدن اسید روی خودروی پراید پارک شده  مردی در اسلام آبادغرب، باعث تخریب خودروی اوشد. درادامه تحقیقات پلیسی، مرد اسیدپاش شناسایی و بازداشت شد. با تحقیق از وی معلوم شد او با مالک خودرو درگیر بوده و به همین خاطر خودروی او را تخریب کرده است.
 دو پسر عمو که برای شنا وارد رودخانه‌ای در جعفر آباد کرمانشاه شده بودند، غرق شدند. پسر 12 ساله ای با پسر عموی خود برای آب تنی وارد رودخانه نزدیک مزرعه شده بودند که دچار حادثه شدند.
 تست کلر پتروشیمی کارون منجر به مسمومیت 70 نفردر آنجا شد. نشت گاز کلر در پتروشیمی کارون از محل ایزوتانک کلر برای تخلیه در مخازن مایع پتروشیمی بود. با اقدام به‌موقع امدادگران، آنها از مرگ حتمی نجات یافتند.
 حبیب ا... سلیمانی، رئیس پژوهشکده شرکت پتروشیمی اروند، همراه همسر و دو فرزندش در تصادف کشته شدند. این مرد دانشجوی دکترای رشته نانوفناوری دانشکده مهندسی شیمی پردیس دانشکده‌های فنی و در حال نوشتن پایان‌نامه‌اش بود که همراه همسر و دو فرزندش در تصادف رانندگی فوت شدند.
 مردی که برادرش را در یکی ازروستاهای اسدآباد همدان به قتل رسانده بود، بازداشت شد. ماموران پاسگاه یوسف آباد از طریق تماس مردمی مطلع شدند اختلاف خانوادگی در خانه یکی از اهالی روستایی در اسدآباد همدان رخ داده است. ماموران با اعزام به محل و تحقیق اولیه متوجه شدند اختلاف خانوادگی بین سه برادر رخ داده که باعث شده یکی از برادران، دیگری را با ضربه چاقو به قتل برساند. متهم که تحت تعقیب پلیس بود، بازداشت شد.