کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

    تصادف اتوبوس و پراید در جاده سراوان به مرگ شش نفر منجر شد.
ساعت ۹ و ۳۶دقیقه صبح دیروز یك دستگاه اتوبوس و پراید در جاده سراوان با هم تصادف كردند که بررسی‌های پلیسی نشان می‌داد هر شش فرد كشته‌شده سرنشینان خودروی پراید بوده‌اند.
    جسد دو گردشگر كه در رودخانه سزار غرق شده بودند، پیدا شد.  پنج گردشگر اراكی همراه یك راهنما روز جمعه به قصد كوهپیمایی و بازدید از آبشار بیشه رفته بودند كه در مسیر پل ۵۰۱ دو نفر از گروه جدا و ناپدید شدند. احتمال غرق‌شدگی آنها می‌رفت كه در تحقیقات نیروهای امدادی هلال احمر معلوم شد آنها در رودخانه غرق شده‌اند. پیكر میثم 25 ساله در آب كشف شد و درسومین روز جست‌وجو در كنار رودخانه سزار، پیكر جوان دومی كه غرق شده بود نیز پیدا شد.
    مردی كه در مراسم جشن عروسی در یكی از روستاهای خنداب با اسلحه شكاری ۱۳ نفر را مصدوم كرده بود، بازداشت شد. در این مراسم عروسی یكی از بستگان نزدیك داماد به دلیل نداشتن تعادل مناسب به تیراندازی با اسلحه شكاری اقدام كرده كه باعث زخمی شدن 13 نفر شد و آنها در بیمارستان در حالی بستری‌اندكه پلیس دیروز موفق به دستگیری ضارب فراری شد.
    اراذل و اوباش سابقه‌دار متواری كه به خودرو پلیس حمله كرده بود، بازداشت شد.
فردی ناشناس به خودروی  پلیس كه در ماموریت بود در یكی ازمحله‌های بافت قدیم داراب حمله و بعد فرار كرد. او تحت تعقیب پلیس قرارگرفت و مخفیگاهش شناسایی شد. متهم از پشت‌بام می‌خواست به سمت ماموران چاقو پرتاب كندكه با شلیك گلوله پلیس ناكام ماند. با دستگیری او یكی از دوستانش كه زندانی فراری بود نیز در خانه دیگری بازداشت شد. در بررسی سوابق متهمان معلوم شد آنها علاوه بر شرارت، آدم‌ربایی و سرقت نیز داشته‌اند.