اعتراف تلخ پدر به قتل 2 پسرش

اعتراف تلخ پدر به قتل 2 پسرش

مرد میانسال که بعد از قتل دو فرزند جوان خود با سلاح شکاری فرار کرده است، تسلیم پلیس شد.



به گزارش خبرنگار جام جم،روستای مصیر شادگان خوزستان،ظهر روز یکشنبه در ولوله کشته شدن دو جوان اهل و ساکن روستا بود. نزدیک ظهر بود که اهالی روستا با شنیدن صدای کمک خواهی مادر عباس و محمد به خانه آنها رفتند و با پیکر غرق در خون دو جوان که به ضرب گلوله به قتل رسیده بودند روبه‌رو شدند.
روستاییان خیلی سریع با ماموران پلیس تماس گرفتند و در اولین تحقیقات به ماموران پلیس گفتند که صبح همان روز پدر عباس و محمد را در روستا دیده بودند اما این در حالی بود که بعد از وقوع قتل،پدر دو مقتول از روستا فرار کرده بود و هیچ نشانی از او در دست نیست.
دکتر صبری،فرماندار شادگان در گفت‌وگو با جام‌جم در مورد این قتل این‌طور توضیح داد:«ساعت حدود 12 و 30 دقیقه ظهر یکشنبه ماموران انتظامی شهرستان در جریان قتل دو برادر 21 و 23 ساله قرار گرفتند.مادر مقتولین و دیگر خواهر و برادرهای آنها در لحظه وقوع حادثه در منزل نبوده اند و هیچ یک از اهالی روستا شاهد درگیری منجر به قتل نبوده  است اما عده ای از آنها به ماموران گفته اند که از اختلافات خانوادگی بین دو برادر جوان و پدرشان خبر داشته اند.»
این مرد عصر دیروز تسلیم شد و در تحقیقات گفت: فرزندانم معتاد بودند و چاقوکشی می‌کردند. حتی مادرشان را اذیت می‌کردند. آبروی مرا برده بودند به همین خاطر آنها را کشتم.