زن میانسال  قربانی سوءظن آقا معلم شد

زن میانسال قربانی سوءظن آقا معلم شد

 مرد معلم كه همسرش را قربانی خشم و سوءظن كرده بود، بازداشت و دیروز در جریان تحقیقات قضایی اعتراف كرد.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، عقربه‌های ساعت روی 19 بیست و نهم تیر امسال كه رسید زنگ در خانه‌ای حوالی بلوار دریا در شهرك غرب تهران به‌صدا در آمد. دختر جوان خانواده بود كه از آرایشگاه محل كارش به خانه بازگشته بود. نمی‌دانست چرا اینقدر دلشوره دارد. وارد خانه كه شد، پیكر بی‌‌جان مادرش را روی تختخواب دید كه امدادگران اورژانس بالای سر او بودند. پدر كنجی ایستاده و خواهركوچكترش هم بالای سر مادر ضجه می‌زد. صدای شیون و گریه فضای خانه را پركرده بود. همان موقع پدر به امدادگران گفت دخترم حمام بود و وقتی سراغ همسرم در اتاقش رفتم او را بیهوش یافتم.  نمی‌دانم چه بلایی سرش آمده است. امدادگران وقتی وضعیت زن فوت شده را بررسی كردند، متوجه آثار شیارهایی روی گردن او همراه كبودی‌هایی شده و احتمال دادند این زن به قتل رسیده باشد. یكی از امدادگران با مشكوك‌شدن به موضوع، به پلیس زنگ زد و همان موقع ماموران كلانتری شهرك غرب به این ساختمان آمده و  در بررسی محل متوجه شدند وسایل خانه مرتب است و وسایل و طلاهای مقتول سرقت نشده است. اطمینان یافتند كه قاتل باید فردی آشنا باشد. این در حالی بود كه شوهرمقتول مدعی بود در ماجرای مرگ همسرش نقشی ندارد و حتی خودش به اورژانس اطلاع داده است. دختر بزرگتر خانواده می‌گفت بیرون از خانه بوده كه بعد از بازگشت متوجه مرگ مادر شده است. دختر دیگر خانواده می‌گفت در حمام بوده و بیرون آمده و متوجه مرگ مادر شده اما در چهره او ترس و نگرانی بود و انگار از بازگوكردن موضوعی وحشت داشت و می‌ترسید. ماموران وقتی گفته‌های این سه عضو خانواده را بررسی كردند، متوجه شدند پدر خانواده دروغ‌پردازی می‌كند و گفته‌هایش با واقعیت مطابقت ندارد چرا كه در تحقیق از همسایه‌ها متوجه شدند مدتی بوده با همسرش اختلاف و درگیری داشته و حتی عصر آن روز نیز دوباره صدای دعوا و درگیری این زوج را شنیده‌اند.
در جریان تحقیقات معلوم شد مرد خانواده معلم است و با دستور مرادی، بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی تهران مرد میانسال به عنوان تنها مظنون در قتل همسرش بازداشت شد. این در حالی بود كه دختر كوچك خانواده نیز كه تنها شاهد این قتل بود دوباره مورد بازجویی قرار گرفت و این‌بار گفت كه پدرش به او گفته با مادرش درگیر شده و ناخواسته وی را به قتل رسانده و بعد از آن‌كه  پلیس آمده از شدت ترس و ناراحتی سكوت كرده است.  
معلم میانسال كه به اتهام قتل همسرش در بازداشت به سر می‌برد، دیروز برای ادامه تحقیقات به شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و در جریان تحقیقات به قتل  همسرش  اعتراف كرد و گفت: مدتی بود همسرم ساعت‌های زیادی از وقتش را در تلگرام می‌گذراند و همین باعث درگیری میان ما شده بود. رفته‌رفته  دچار سوءظن  نسبت به رفتارهایش شده و چند بار به همسرم تذكر‌دادم كه اخلاق و رفتارش را درست كند اما توجهی نمی‌كرد و مدام می‌گفت درباره وی اشتباه می‌كنم.
 وی افزود: عصر روز حادثه، وقتی دختركوچكم به حمام رفت، من و زنم دعوای‌مان شد و با شدت درگیری، ناراحت شد و به اتاق خواب رفت كه سراغش رفتم. او روی تخت دراز‌كشیده بود. بالای سرش رفتم و با دستانم او را خفه‌ كردم. وقتی به خودم آمدم پشیمان شدم و تازه فهمیدم چه كردم و ناراحت شدم. همان موقع به اورژانس زنگ زدم تا شاید بتوانم همسرم را نجات دهم.
مرد همسركش به اتهام مباشرت در قتل عمدی روانه بازداشتگاه پلیس آگاهی تهران شد.