انتقام خون سردار سلیمانی به آرمان تبدیل شده است

فرمانده سپاه در مراسم افتتاح نمایشگاه شکست داعش:

انتقام خون سردار سلیمانی به آرمان تبدیل شده است

فرمانده كل سپاه در مراسم افتتاح نمایشگاه شكست داعش گفت: مشعل مقاومت همچنان در دست سردار سلیمانی قرار دارد و حتی انتقام خون این سردار عزیز به یك آرمان تبدیل شده است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سرلشكر حسین سلامی اظهار كرد: یك تصور اشتباهی كه دشمنان در محاسبات، راهبرد‌ها و برآوردهای‌شان نسبت به ملت بزرگ ایران دارند، این است كه با شهادت مردان بزرگ، جریان انقلاب از حركت می‌ایستد یا متوقف می‌شود؛ اما همواره واقعیات تاریخی در ۴۰ سال گذشته نشان داده كه شهادت موتور محرك قدرت مقاومت و دفاع ملت بزرگ ایران و سایر ملت‌های مسلمان است.
وی ادامه داد: این قاعده درباره شهادت سردار بزرگ و فرمانده فراموش‌نشدنی و همیشه جاویدان ملت ایران و جهان اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برقرار است و هرچه كه عظمت شهادت بزرگ‌تر باشد، رویش‌ها، خیزش‌ها و جاری شدن روح جهاد و شهادت در جامعه قوی‌تر می‌شود.
فرمانده كل سپاه گفت: امروز هم مشاهده می‌كنیم كه مقاومت همچنان در مسیر نورانی كه سردار سلیمانی افتتاح كرد با شتابی بیشتر جریان دارد.
وی تصریح كرد: ما با آرمان حركت می‌كنیم و نه‌تنها انتقام خون این شهید را خواهیم گرفت، بلكه راه مقدسی را كه او پیمود، تا انتهای كار یعنی آزادسازی قدس شریف و محو دشمنان اسلام و بیرون كردن آنان از بلاد مسلمین ادامه خواهیم داد.وی اظهار كرد: هیچ توقفی وجود نخواهد داشت و ما هیچ‌وقت به‌دنبال ایستادن و سكون نیستیم و پیش می‌رویم تا انتها و در این راه شهادت افتخار و آرزوی ماست.
گروه‌های تروریستی توسط استكبار جهانی ایجاد شدند
در ابتدای این مراسم هم سردار سرلشکر محمد باقری، رئیس ستادكل نیروهای مسلح گفت: نمایشگاه و موزه كه امروز افتتاح شد بخش اندكی از تلاش‌های رزمندگان محور مقاومت و پشتیبانی‌های جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با دسیسه‌ها و توطئه و اقدامات استكبار جهانی و ایادی منطقه‌ای آنها و گروه‌های تروریستی است كه توسط استكبار جهانی ایجاد شد و مردم سوریه، عراق و مقدسات اسلامی را در این كشورها مورد هدف قرار دادند.
وی ادامه داد: اگر ورود شهید بزرگوار سردار سلیمانی و همرزمان و فرماندهانی كه امر مستشاری را برعهده داشتند نمی‌بود و همراهی و همدلی این فرماندهان و مستشاران با ملت و حاكمیت‌های سوریه و عراق اتفاق نمی‌افتاد و حمایت و فتوای مرجعیت نبود قطعا حاكمیت این كشورها اكنون در اختیار داعش و امثال آن بود.
رئیس ستادكل نیروهای مسلح افزود: اما آنچه كه اتفاق افتاد، با هدایت رهبر معظم انقلاب و حمایت مرجعیت و تلاش سردار سلیمانی و همرزمانش، گروه تروریستی داعش و گروه‌هایی مانند آن نابود شدند و امروز حاكمیت و امنیت تا اندازه زیادی به دو كشور سوریه و عراق بازگشته است.
باقری ادامه داد: قطعا اگر این اقدامات در كشورهای عراق و سوریه انجام نمی‌شد، تروریست‌ها و حامیان آنها قصد داشتند تا با تصرف این كشورها امنیت جمهوری اسلامی ایران را دچار مخاطرات اساسی كنند. آن نبردهایی كه سرانجام دشمن را به شكست و اضمحلال كشاند، باعث شد تا ملت ما با آرامش كامل بتواند در حوزه توسعه و پیشرفت حركت كند.