باز هم «روز مرگت مبارك»!

سومین قسمت كمدی ترسناك چاقوكشی در راه است

باز هم «روز مرگت مبارك»!

 پیش‌تولید سومین قسمت كمدی ترسناك علمی -‌ تخیلی «روز مرگت مبارك» آغاز شد. كریستوفر لاندن كارگردان دو قسمت اول و دوم فیلم، با اعلام این خبر گفت برای سومین قسمت ماجراهای تازه‌ای را تدارك دیده‌است. منتقدان سینمایی كه از دو قسمت قبلی این كمدی سیاه چاقوكشی استقبال كرده‌اند، می‌گویند شرکت یونیورسال كار درستی انجام داده كه به‌دنبال ساخت قسمت‌های بعدی آن است.
این در حالی است كه استقبال تماشاگران از قسمت دوم، كمتر و پایین‌تر از قسمت اول بوده‌است. با این وجود، لاندن می‌گوید مدیران یونیورسال هزینه‌ای 10 میلیون دلاری برای تولید سومین قسمت روز مرگت مبارك تقبل كرده‌اند.
در بین فیلم‌های گونه چاقوكشی (كه دو دهه قبل با «جیغ» دوباره رونق گرفت)، روز مرگت مبارك بهتر از بقیه عمل كرده و موفق‌تر از آنهای دیگر بوده‌است. لاندن با بیان این نكته اضافه می‌كند: «مهم‌ترین مساله این است كه داستانی متفاوت و جذاب‌تر داشته باشیم. طی ماه‌های گذشته، مشغول نوشتن چنین داستانی بودم.
می‌دانم تهیه‌كنندگان فیلم بسیار به تولید قسمت‌های بعدی فیلم مایل هستند و خودم هم می‌خواهم این اتفاق بیفتد. تماشاگران سینما مطمئن باشند این اتفاق با یك داستان زیبا و خوب رخ خواهد داد.
جسیكا روث هم آمادگی‌اش را برای رویارویی با یك قاتل زنجیره‌ای تازه اعلام كرده است. زمانی كه طرح فیلمنامه قسمت سوم را به تهیه‌كنندگان نشان دادم، ذوق‌زده شدند. آنها هم تاكید كردند داستان این قسمت متفاوت از دو قسمت قبلی است.»
لاندن زمانی برای شروع كار فیلمبرداری تعیین نكرده است. دومین قسمت فیلم سال 2019 با هزینه تولید 9 میلیون دلاری‌اش، 64 میلیون دلار در سراسر دنیا فروش كرد. این در حالی است كه قسمت اول در سال 2017، با هزینه ساخت 4 میلیونی خود بیش از 125 میلیون دلار فروش داشت. داستان فیلم درباره دختر جوانی با بازی روث است كه هر روز صبح بعد از بیدار شدن از خواب، خودش را درگیر قاتلی می‌بیند كه می‌خواهد او را بكشد.