حق با شماست

حق با شماست

#افزایش_ قیمت
شکوری از اصفهان:
کسانی که این روزها مشغول خرید سیسمونی و جهیزیه هستند، واقعا گرفتار نوسانات شدید قیمتی هستند. امروز کالایی را می‌بینند و تا فردا که می‌خواهند راجع به آن فکر کنند و تصمیم بگیرند، قیمتش تغییر کرده و بالا رفته است. در چنین شرایطی تهیه ضروری‌ترین کالاها با مشکلات متعددی روبه‌رو شده است.

#دکوراسیون_منزل
خرم از تهران:
شرکت‌های طراحی دکوراسیون منازل ابتدای کار یک وعده می‌دهند و بعد از دریافت کامل هزینه‌ها، طور دیگری رفتار می‌کنند و چیزی که در نهایت ارائه می‌کنند، با آن قرار اولیه متفاوت است. کدام نهاد مسؤول رسیدگی به این وضعیت برای اثبات حرف‌های مشتری است؟

#چرخه_باطل
عسگری از تهران:
به نظر می‌رسد وضعیت محدودیت‌ها و شیوع کرونا وارد یک چرخه باطل شده است. از طرفی می‌گویند اوضاع خطرناک است و از طرف دیگر می‌گویند مردم باید به زندگی با این ویروس جدید عادت کنند. تکلیف مردم چیست؟ زندگی عادی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشند یا همه‌چیز را تعطیل کنند و در خانه بنشینند و منتظر پایان این همه‌گیری باشند؟ این ماجرا نیاز به تصمیم‌گیری‌های اساسی‌تر دارد.

#آموزش _حضوری
صراف از کرج:
از روز اول مشخص بود که بازگشایی مدارس به صورت حضوری حتی برای یک دانش‌آموز هم می‌تواند برای کل جامعه خطرآفرین و دردسرساز باشد. باوجوداین‌که شهر تهران چند ماهی است از اوضاع قرمز خارج نشده، چرا برخی از مدارس همچنان دانش‌آموزان را به حضور در مدرسه ترغیب می‌کنند؟ حضور کادر آموزشی هم که اجبار است!

#ساعت_نامشخص
متولی از تهران:
برخی از مدارس، ساعت مشخصی برای برگزاری کلاس‌های مجازی، ارسال تکالیف و آزمون‌های آنلاین ندارند. در واقع به‌نظر می‌رسد هر زمان که معلم بتواند آنلاین شود، کلاس را برگزار می‌کند؛ بدون در نظر گرفتن این‌که دانش‌آموز و خانواده‌اش در چه موقعیتی هستند.

# آموزش _ مجازی
علیزاده از رودسر:
بعد از گذشت یک ماه از سال تحصیلی هنوز برنامه پیام‌رسان مشخصی برای کلاس‌های مجازی تعیین نشده و مدام بچه‌ها در بین پیام‌رسان‌های مختلف جا‌به‌جا می‌شوند.