درگیری مرگبار صاحبخانه با سارق

درگیری مرگبار صاحبخانه با سارق

مرد 60 ساله در جریان درگیری با مرد جوان که مهمانش بود، او را با چاقو کشت و خودش هم زخمی شد. متهم در تحقیقات قضایی مدعی شد که مقتول قصد سرقت از او را داشته و برای دفاع از خود مرتکب قتل شده است.
 به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ‌شب دهم مهر امسال ساکنان ساختمانی در حوالی میدان انقلاب تهران با شنیدن صدای ناله از واحدهای خود بیرون آمدند و با مرد غریبه‌ای در راه‌پله‌ها رو‌به‌رو شدند که با ضربه‌های چاقو مجروح شده بود. در یکی از واحدها باز بود و مرد صاحبخانه هم غرق در خون در خانه افتاده بود.
اهالی با اورژانس و پلیس تماس گرفتند و ماجرا را گزارش دادند و در ادامه ماموران کلانتری انقلاب و امدادگران اورژانس در محل حاضر شدند، اما مشخص شد که قبل از رسیدن ماموران، مرد زخمی که در راه‌پله افتاده بود، بر اثر شدت جراحات جان باخته است.
صاحبخانه زخمی به بیمارستان منتقل شد و دیروز با بهبودی حالش تحت بازجویی قرار گرفت. او گفت: مغازه دارم و می‌خواستم موتورسیکلت بخرم که دوستم شماره مقتول را به من داد و درباره خرید موتورسیکلت با او حرف زدم. با هم سر قیمت توافق کردیم. قرار شد 27 هزار تومان بیعانه بدهم و بعد از نوشتن قولنامه، بقیه پول را بدهم و موتور را تحویل بگیرم.  آن شب خانواده‌ام به مهمانی رفته بودند و من با مقتول قرار گذاشتم. وقتی به خانه‌ام آمد، به آشپزخانه رفتم تا برایش چای بیاورم که او با چاقو پشت سرم ایستاد و تهدید کرد هرچه پول دارم باید به او بدهم. در برابرش مقاومت کردم که ضربه‌ای به من زد. روی میز چاقویی دیدم که آن را برداشتم و برای نجات خود با مرد سارق درگیر شدم و به او ضربه زدم.
متهم برای ادامه تحقیقات روانه بازداشتگاه پلیس آگاهی تهران شد. تحقیقات برای شناسایی هویت مقتول و خانواده‌اش ادامه دارد.