ازدواج، شرط بخشش پسر آزارگر

ازدواج، شرط بخشش پسر آزارگر

دختر جوان که از پسری به اتهام تجاوز به عنف شکایت کرده در دادگاه اعلام کرد در صورتی که متهم به خواستگاری‌اش بیاید او را می‌بخشد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، چندی قبل دختری با مراجعه به دادگاه کیفری استان تهران از پسر جوانی به اتهام آزارواذیت شکایت کرد. او به ماموران گفت: یک سال قبل با تورج در یک مهمانی آشنا شدم. او خودش را مردی با نفوذ معرفی می‌کرد و بعد از مدتی به هم علاقه‌مند شدیم. رفتار او طوری بود که خیلی زود اعتمادم را جلب کرد. یک شب او مرا برای شام به خانه‌اش دعوت کرد. به خاطر اعتمادی که داشتم، قبول کردم اما او مرا مورد آزارواذیت قرار داد. خواستم شکایت کنم اما قول داد به خواستگاری‌ام می‌آید اما بعد از مدتی رفتارش تغییر کرد و فهمیدم با دختر دیگری دوست شده است.
با این شکایت پسر جوان دستگیر شد که در تحقیقات گفت: من با شاکی دوست بودم اما ماجرای  آزار و اذیت صحت ندارد. او یک شب برای شام به خانه‌ام آمد و بعد از آن به خانه خودشان رفت. نمی‌دانم چرا این ادعا را مطرح کرده است.
این ادعا در حالی مطرح شد که پزشکی‌قانونی آزارواذیت دختر جوان را تائید کرده است.
در حالی که پسر جوان با دستور قضایی بازداشت شده، دختر جوان در دادگاه اعلام کرد اگر متهم با او ازدواج کند از شکایت صرفنظر خواهد کرد.