صحنه‌سازی مرد جنایتكار برای قتل همسر و فرزندش

صحنه‌سازی مرد جنایتكار برای قتل همسر و فرزندش

مردی كه بعد از قتل همسر و فرزندش با صحنه‌سازی قصد داشت از مجازات فرار كند، در جریان تحقیقات پلیس آگاهی كهگیلویه و بویراحمد دستگیر شد.



به گزارش خبرنگار جام‌جم، چندی قبل ماموران پلیس آگاهی شهرستان بویراحمد در جریان سقوط خودرویی به دره در یكی از روستاهای بخش لوداب قرار گرفتند. در بررسی‌ها مشخص شد، خودروی پیكان به دلیل نامعلومی از جاده اصلی منحرف شده و به دره سقوط كرده بود. خودرو در انتهای دره واژگون شده و همسر و فرزند راننده بر اثر شدت جراحات در دم جان باخته بودند.
راننده در جریان تحقیقات گفت: در جاده در حال رانندگی بودم كه ناگهان ماشین ترمز خالی كرد و به سمت دره منحرف شدم. خودم را از خودرو به بیرون پرت كردم، اما همسر و فرزندم در ماشین گرفتار شده و جان باختند.
سرهنگ بالش‌زر، رئیس پلیس آگاهی كهگیلویه و بویراحمد در این‌باره گفت: با توجه به موقعیت محل تصادف و همچنین اظهارات ضد و نقیض راننده خودرو و نظریه افسر كارشناس پلیس راه در صحنه و براساس اعلام پلیس راه، مشخص شد كه تصادف ساختگی است. بنابراین بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور كار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی تصریح كرد: برای بررسی موضوع گروهی متشكل از كارآگاهان اداره آگاهی استان، بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج، همراه تعدادی از كارشناسان تصادفات و راننده خودرو در محل وقوع حادثه حاضر شدند. متهم پس از حضور در محل حادثه به اداره آگاهی استان منتقل شد و در بازجویی‌های اولیه اظهاركرد: در روز حادثه همسر و فرزند خردسالم را سوار بر خودرو كردم و با صحنه‌سازی و تصادف ساختگی در سه كیلومتری بیرون از روستا خودرو را از كوه‌ها به سمت دره‌ها حركت دادم و خودم را از خودرو پایین انداختم.
رئیس‌پلیس آگاهی استان در پایان با اشاره به این‌كه متهم انگیزه خود را از قتل اختلافات خانوادگی عنوان كرد خاطرنشان كرد: متهم پس از تشكیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.