پرواز از طبقه چهارم  بعد از مصرف ماده مخدر قارچ

پرواز از طبقه چهارم بعد از مصرف ماده مخدر قارچ


جوان صاحبخانه بعد از مهمانی شبانه به‌طور مرموزی از پنجره اتاق خواب طبقه چهارم ساختمانی در غرب تهران به پایین افتاد و فوت شد. دو جوان مهمان در این ماجرا تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، شامگاه سه‌شنبه 22 مهر امسال، یكی از ماموران كلانتری جنت‌آباد با بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از سقوط مرگبار پسر 25ساله‌ای از ساختمانی در بلوار فردوس خبر داد. بررسی اولیه نشان داد كه او از پنجره اتاق خواب در طبقه چهارم سقوط كرده و فوت شده‌است. ماموران از همسایه‌ها تحقیق كردند كه معلوم شد جوان فوت شده مجرد و در طبقه چهارم ساكن بوده‌است. آن شب چند مهمان داشته كه صدای درگیری از خانه‌اش شنیده شده بود. بعد هم دو جوان هراسان از خانه بیرون رفته بودند.
در ادامه ماموران به خانه جوان فوت‌شده رفتند كه جوان بدحالی را در آنجا یافتند كه بعد از بهتر شدن حالش از او تحقیق كردند، وی گفت: مهمان پسر فوت شده بودم. دو نفر از دوستانش هم آنجا بودند. ماده مخدر قارچ كشیدیم. من به آشپزخانه رفتم، جوان صاحبخانه با دو دوستش در اتاق‌نشیمن بودند. با صدای افتادن به اتاق‌نشیمن آمدم كه خبری از دوستم نبود. فقط دو مرد مهمان را دیدم كه به‌سرعت از خانه فرار كردند. بعد هم حالم به خاطر مصرف مخدر قارچ بد شد.
تحقیقات از دوست جوان فوت شده برای رازگشایی از ماجرای  این سقوط مرگبار در پلیس آگاهی در حالی ادامه دارد که دو مهمان  فراری نیز تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.