راز جنایت در هتل اسپیناس پالاس

راز جنایت در هتل اسپیناس پالاس


تحقیقات پلیس جنایی پایتخت درباره پرونده مرگ مشكوك زن و مرد جوان در هتل اسپیناس پالاس نشان داد، مرد جوان بعد از قتل عروس خانواده، خودكشی كرده‌است.
به گزارش خبرنگارجنایی جام‌جم، جسد زن و مرد جوان عصر چهارم شهریور امسال، در یكی از اتاق‌های طبقه ششم هتل اسپیناس پالاس محله سعادت‌آباد تهران در حالی كه ساعاتی از مرگشان با شلیك گلوله گذشته بود، پیدا شد.  تحقیقات نشان می‌داد كه زن 26 ساله مسافر هتل بوده، اما مرد جوان اتاقی در هتل نداشت. دو دستنوشته كه در آن نوشته شده بود حلالمان كنید، ما به هم علاقه داریم در اتاق پیدا شد.
در تحقیقات بعدی مشخص شد، آنها عروس و برادرشوهر بوده و ساكن یكی از شهرهای استان مركزی هستند. پلیس جنایی پایتخت سه فرضیه را برای رازگشایی مرگ آنها بررسی می‌كرد تا  این‌كه با گذشت 50 روز از ماجرا مشخص شد مرد جوان ابتدا این زن را كشته و بعد خودكشی كرده است.
یكی از اعضای خانواده زن كشته شده در تحقیقات پلیسی گفت: دخترمان 10 سال بود ازدواج كرده و دو فرزند داشت. از چندی قبل با شوهرش اختلاف و درگیری خانوادگی داشت. نمی‌دانستیم خانه نیست و با برادرشوهرش در یك هتل هستند. از طریق پلیس متوجه قتل دخترمان شدیم و اكنون هم  در ارتباط با قتل او شكایت داریم.
 شوهر مقتول نیز در تحقیقات پلیسی گفت: من به زنم علاقه داشتم و اختلاف و درگیری با هم نداشتیم، اما مدتی بود كه متوجه ارتباط میان زنم و برادرم شدم كه به هردویشان تذكر دادم از هم فاصله بگیرند.  
بنابراین با هماهنگی قضایی قرار شد شكایت دو فرزند زن كشته شده هم اخذ شود. همچنین به خاطر این‌كه قاتل فوت شده، قرار موقوفی تعقیب در ارتباط با جنایت صادر خواهد شد.