سرقت نقابداران از طلافروشی

سرقت نقابداران از طلافروشی



ظهر 29 مهر و درست زمانی‌كه برخی مغازه‌داران كركره‌های‌شان را پایین كشیده بودند تا برای صرف ناهار به خانه بروند، ناگهان سه سارق مسلح به یك طلافروشی حمله كردند و با شلیك‌های مداوم یك عابر پیاده را كشتند و دو نفر را دیگر نیز مجروح كردند.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، اهالی و ساكنان خیابان حجتی تبریز، ظهر دیروز شاهد یك حمله مسلحانه تمام عیار به سبك فیلم‌های هالیوودی بودند. بهمن عبدالهی كه آرایشگاهی در همین خیابان دارد، به خبرنگار جام‌جم می‌گوید: «حدود ساعت 12 و 30 دقیقه بود كه سه سارق مسلح -كه دو نفر از آنها مرد و یك نفرشان زن بود و نقاب به صورت‌شان
زده بودند- به سمت طلافروشی شلیك كردند كه زمان این تیراندازی بیشتر از دو سه دقیقه طول نكشید. پیرمردی آنجا بود كه سعی‌كرد جلوی تیراندازی و سرقت سارقان را بگیرد، اما سارقان به شكم او شلیك كردند كه درجا كشته شد. آنها پس از زخمی كردن زرگر، تمام طلاهای او را سرقت و سپس با ماشین از محل حادثه فرار كردند. البته در این حادثه علاوه بر زرگر، دوست خودم هم از ناحیه ران پا گلوله خورد كه او را به بیمارستان الغدیر منتقل كردند و هم اكنون نیز همان‌جا بستری است. خیلی‌ها می‌گویند افراد زیادی در این حادثه زخمی‌ها شده‌اند، اما تا آنجا كه من اطلاع دارم، فقط دو نفر زخمی شدند و یك پیرمرد هم كه عابر بود، كشته شد. تمام این سرقت چند دقیقه بیشتر طول نكشید و كسی را هم به گروگان نگرفتند.» سرهنگ فرهنگ نوروزی، فرمانده انتظامی شهرستان تبریز در خصوص این سرقت مسلحانه گفت: در حادثه تیراندازی، یك عابر پیاده به قتل رسید و صاحب طلافروشی نیز زخمی شد. سارقان پس از سرقت از محل متواری شدند و پرونده اولیه تشكیل و شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور كار پلیس قرار گرفته است.»