اعتراف هولناك مرد جنایتكار  به قتل‌عام خانوادگی

راز ناپدید شدن خانواده‌ای در كرج فاش شد

اعتراف هولناك مرد جنایتكار به قتل‌عام خانوادگی

 پرونده ناپدید شدن سه عضو خانواده‌ای در كرج با اعتراف یكی از بستگان‌شان به قتل آنها وارد مرحله تازه‌ای شد. متهم اعتراف كرد بعد از خفه كردن قربانیان جسدشان را در ویلایی در لنگرود دفن كرده است.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، 15 مهر امسال مردی با مراجعه به پلیس آگاهی استان البرز از ناپدید شدن مرموز اعضای خانواده برادرش خبر داد و گفت: برادرم همراه همسر و پسر 10 ساله‌شان از ششم مهر ناپدید شده‌اند و هیچ خبری از آنها در دست نیست. تلفن همراه برادرم نیز خاموش است. به مقابل خانه‌شان رفتم كه در را باز نكردند اما ماشین برادرم در حیاط خانه بود. او اگر به مسافرت می‌رفت من را خبر می‌كرد و با ماشین خودش می‌رفت. به همین خاطر به موضوع مشكوك هستم.
پس از این شكایت پرونده با دستور بازپرس دادسرای جنایی كرج تشكیل شد و كارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تحقیقات در این‌باره را آغاز كردند. كارآگاهان در ابتدا به بررسی خانه پرداختند اما هیچ ردی از درگیری در خانه دیده نشد. با توجه به مشكوك بودن موضوع و حساسیت ماجرا، كارآگاهان با دستور رئیس پلیس آگاهی البرز تجسس‌های خود را گسترده‌تر كرده و به یكی از بستگان مرد صاحبخانه مشكوك شده و دریافتند آخرین بار اعضای این خانواده در خودروی این مرد مشاهده شده‌اند.
این مرد به عنوان مظنون با دستور قضایی بازداشت شد و كارآگاهان به تحقیق از او پرداختند. مرد 48 ساله به نام رشید در تحقیقات گفت: مرد ناپدیدشده به نام محسن و همسرش به خاطر این‌كه بچه‌دار نمی‌شدند پسری را از پرورشگاه گرفته و او را بزرگ كرده بودند. چند روز قبل پدر و مادر واقعی كودك پیدا شده و می‌خواستند پسرشان را از آنها بگیرند. به همین خاطر محسن و همسرش تصمیم گرفتند به زرند فرار كنند تا بهزیستی بچه را از آنها نگیرد. من آنها را به شهرستان زرند برده و دیگر از آنها خبر ندارم.
اعتراف به 3جنایت
سرهنگ نادر بیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این‌باره به جام‌جم گفت: پس از طرح این ادعا تیمی از ماموران راهی شهرستان زرند شد اما با بررسی‌های علمی و تخصصی دریافت این ادعا صحت ندارد. سناریوپردازی‌های تنها مظنون پرونده احتمال جنایی بودن ماجرا را مطرح كرد به همین خاطر به بازجویی‌ها ادامه دادیم تا این‌كه روز سه‌شنبه او لب به اعتراف گشود و به قتل سه عضو این خانواده اعتراف كرد.
متهم در بازجویی‌ها مدعی شد، محسن از بستگانم بود و از من پولی طلب داشت و نمی‌توانستم طلبش را بدهم. چند بار سراغ پولش را گرفت اما نتوانستم پرداخت كنم. به همین خاطر نقشه قتل او را طراحی كردم تا مجبور به پرداخت بدهی‌ام نشوم. ششم مهرماه آنها را سوار خودرویم كرده و در قزوین آبمیوه خریدم و داخل آن قرص خواب‌آور ریختم و به آنها دادم. به نزدیكی رودبار رسیده بودیم كه هر سه نفر بیهوش شدند. قرار بود برای ویلای دوستم اتاقكی بسازم. به مقابل خانه‌اش رفتم و كلید ویلایش در لنگرود را گرفتم تا اتاقك را بسازم. وقتی وارد حیاط شدم، ابتدا محسن را از ماشین بیرون آورده و خفه كردم. بعد نوبت همسرش رسید. او را هم خفه كردم. در این هنگام پسرشان بیدار شد و با دیدن جسد مادرش شروع به گریه كرد كه مجبور شدم او را هم خفه کنم. گودالی حفر و اجساد را در آن دفن كردم و روی آنها بتون ریختم. بعد هم روی بتون اتاقك را ساخته و به كرج بازگشتم. وقتی ماموران دستگیرم كردند برای فرار از مجازات تصمیم به سناریوسازی گرفتم.
رئیس آگاهی البرز در ادامه تاكید كرد: بعد از اعترافات این مرد، تیمی از ماموران شامگاه سه‌شنبه همراه متهم راهی ویلای مورد نظر در لنگرود شد تا ادعای او را درباره قتل و دفن اجساد بررسی كند.