توئیت فوتبالی

توئیت فوتبالی

سارا در صدر
با نگاهی به جدیدترین رده بندی فدراسیون جهانی شطرنج، در بخش بانوان سارا خادم الشریعه با ریتینگ ۲۴۹۴، مشترکا با حریف روسی در رده  ۱۴ جهان قرار گرفت تا بهترین رتبه را در میان شرطرج بازان ایرانی داشته باشد. در بخش مردان هم پرهام مقصودلو با ریتینگ ۲۶۷۶ در رده ۶۲ جهان قرار گرفت تا نفر اول شطرنج ایران لقب بگیرد. فدراسوین شطرنج ایران هم با توجه جدایی علیرضا فیروزجا با هشت رده سقوط، در رده ۲۸ بهترین فدراسیون های جهان قرار دارد.
نوشاد زیر 100
فدراسیون جهانی تنیس روی میز بعد از گذشت هفت ماه رنکینگ بازیکنان را اعلام کرد. در این بین نوشاد عالمیان در رنکینگ ماه نوامبر، با قرار گرفتن در رده ۷۲، تنها بازیکن ایرانی است که در رنکینگ زیر ۱۰۰ بزرگسالان جهان قرار دارد. نیما، برادر نوشاد در  این رنکینگ در مکان 128 قرار دارد و دومین پینگ پنگ باز ایرانی است. در بخش زنان نیز ندا شهسواری با قرار گرفتن در مکان 221، نفر اول بانوان ایران در رنکینگ جهانی لقب دارد.
قهرمانی مارک آلن
مارک آلن ایرلندی با پیروزی مقابل نیل رابتسون استرالیایی جایزه 150 هزار دلاری مسابقه قهرمان قهرمانان ۲۰۲۰ اسنوکر را از آن خودش کرد. مارک آلن که در مسیر رسیدن به فینال، مقابل جاد ترامپ نفر اول اسنوکر جهان و رونی سالیوان هم به پیروزی رسیده بود پس از کسب عنوان قهرمانی گقت: پیروزی پیاپی مقابل رنکینگ اول، دوم و سوم جهان و قهرمان شدن، همان چیزی است که همگی به دنبال آن هستیم و برای آن بازی می‌کنیم.