نباید تمرکزمان به هم بخورد

امیری: کارمان سخت است ولی امیدواری‌های زیادی داریم

نباید تمرکزمان به هم بخورد

وحیدامیری یک بازیکن کامل است؛ مهاجمی که توانایی تاکتیک‌پذیری و تکنیکی فوق‌العاده‌ای دارد و می‌تواند در هر لحظه از بازی، حریفان پرسپولیس را دچار زحمت و دردسر کند. قبل از آن که وحید وارد اردوی تیم‌ملی شود، با او دقایقی در مورد اوضاع و احوال پرسپولیس گپ زدیم که می‌خوانید:
 اولین بازی چندان بر وفق مرادتان نبود.
بالاخره شرایط هر فصل با سال قبل متفاوت است. ما باید برای هر بازی، استراتژی جدید داشته‌باشیم و این‌طور نیست که حریفان از پیش باخته‌باشند. امسال کارمان سخت است؛ ولی امیدواری‌های زیادی داریم. حالا که بازی‌ها تا اواخر این ماه تعطیل است و اردوی تیم‌ملی را در پیش داریم، همه امیدواریم در این فصل هم افتخارات بیشتری برای پرسپولیس رقم بزنیم. ما برای رسیدن به این نقطه، تلاش زیادی کرده‌ایم و نباید تمرکزمان به هم بخورد. امیدوارم شرایط به شکلی پیش برود که در هفته دوم و بازی مقابل صنعت‌نفت آبادان به پیروزی برسیم و شرایط را تغییر دهیم.
 با این حال یک‌سری نگرانی جدید برای پرسپولیسی‌ها وجود دارد..
به هر حال وضعیت فعلی‌مان به این شکل است و باید با آن کنار بیاییم. در این فصل برای کسب هر امتیاز باید چندبرابر بیشتر تلاش کنیم و بجنگیم.
 آینده پرسپولیس را چطور می‌بینی؟
ما غیر از لیگ باید در فینال لیگ‌قهرمانان آسیا شرکت کنیم و مشکلات زیادی هم داریم ولی دلیل نمی‌شود ناامید باشیم. ان‌شاءا... در کنار هم و با حمایت هواداران، به خواسته‌مان می‌رسیم.