همکاری کودکانه لوی

همکاری کودکانه لوی


زاخاری لوی در یک همکاری تازه با شرکت فیلمسازی سونی، در نسخه زنده «هارولد و مدادشمعی ارغوانی» بازی می‌کند. فیلمنامه این نسخه را تیم دونفره دیوید گوئین و مایکل هندلمن ‌می‌نویسند که قبل از این فیلمنامه قسمت دوم کمدی اکشن «شبی در موزه» را نوشته‌اند. آنها فیلمنامه جدید خود را با نگاهی به داستان کتاب کودکانه و بسیار پرخواننده کلاسیک کراکت جانسون می‌نویسند. هنوز کارگردانی برای این فیلم انتخاب نشده است.
کتاب هارولد و مدادشمعی ارغوانی سال 1955 منتشر شد و داستان پسر چهار‌ساله‌ای را تعریف می‌کند که با قدرت زیادی که محل زندگی‌اش برایش فراهم کرده زندگی می‌کند. این قدرت کودک داستان را وارد ماجراجویی‌های عجیب و غریب و پیش‌بینی نشده‌ای می‌کند. کتاب جانسون بعد از انتشار تبدیل به یکی از پرخواننده‌ترین کتاب‌های زمان خود شد و راه را برای انتشار شش جلد بعدی آن فراهم کرد.
هالیوود در دهه‌های گذشته تلاش‌های زیادی برای تبدیل این داستان به فیلم‌های سینمایی کرده است. چهره‌های مشهوری چون استیون اسپیلبرگ، ویل اسمیت و اسپایک جونز ازجمله هنرمندانی بودند که سعی داشتند نسخه سینمایی این داستان موفق را تولید کنند.  / هالیوود ریپورتر