قتل تازه‌داماد برای 14میلیون تومان

قتل تازه‌داماد برای 14میلیون تومان

تازه‌داماد نمی‌دانست کمک به حل مشکل دوستش قاتل جانش می‌شود. مرد جنایتکار برای این‌که بدهی دوستش را ندهد او را کشت.
به گزارش خبرنگار جام‌جم بامداد نوزدهم بهمن امسال جسد مردی 40ساله در میان پتویی و در صندلی عقب خودروی پراید سبز رنگی در میدان فتح پیدا شد. ماموران با استعلام پلاک خودرو مالک آن را یافتند و با تحقیق از وی معلوم شد که خودرو امانت دست برادرش بوده تا به ملاقات پدر دختر موردعلاقه‌اش برود. او سپس جسد برادرش را شناسایی کرد. در ادامه دختر موردعلاقه مقتول و پدر او بازجویی شده که معلوم شد مقتول به دیدن آنها نرفته و نمی‌دانند چرا او
به قتل رسیده است.
در شاخه دیگری از تحقیقات، ماموران متوجه شدند مقتول آخرین‌بار تلفنی با مردی حرف زده بود. دوربین‌های محل رهاشدن جسد هم تصویر مردی را هنگام خروج از خودرو ثبت کرده بودند. این مرد به عنوان مظنون تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفت و با شناسایی هویتش، دو روز قبل در خانه‌ای در شهرستان قدس بازداشت شد.
او دیروز با انتقال به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران به قتل اعتراف کرد و گفت: آرایشگرم و مدتی است با زن و بچه‌‌ام برای کار و زندگی به شهرقدس آمده‌ایم. به خاطر شیوع کرونا با مشکل مالی روبه‌رو شده و 9ماه کرایه خانه‌ام عقب افتاد. با مقتول در یک قهوه‌خانه آشنا شده و گاهی به خانه‌ام می‌آمد. از او درخواست پول کردم که شب حادثه به خانه‌ام آمد و 14 میلیون تومان
به من پول داد.
زن و بچه‌ام شهرستان بودند که او را به خانه‌ام دعوت کردم. می‌دانستم که نمی‌توانم این پول را بازگردانم به همین خاطر وسوسه قتل او به جانم افتاد. آن مرد مشغول میوه‌خوردن بود که با برداشتن میله آهنی ضربه‌ای به او زدم و بر اثر همان ضربه جان باخت. جسد را در میان فرشی گذاشته و در صندلی عقب خودرو قرارداده و در میدان فتح رها کردم.
 حبیب ا...صادقی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران با تائید این خبر به جام‌جم گفت: با اعتراف متهم به قتل به خاطر این‌که او جنایت را در شهر دیگری مرتکب شده، پرونده‌اش با نبود صلاحیت رسیدگی از دادسرای جنایی تهران به دادسرای شهرستان قدس ارسال خواهد شد.