امیر در نزدیکی لالیگا

عابدزاده به سپاهان نه گفت تا به پونفرادینا ملحق شود

امیر در نزدیکی لالیگا


امیر عابدزاده از نظر همه در تصمیمی غیرمنتظره به باشگاه پونفرادینا در لیگ دسته دوم اسپانیا ملحق شد. بعد از دو فصل درخشش و قرار گرفتن در جمع برترین‌های پرتغال، همه تصور می‌کردند او به باشگاه بزرگتری در این کشور ملحق شود یا به یکی از لیگ‌های دسته اول اروپا برود اما امیر راهی را رفت که آرزویش را داشت؛ سفر به اسپانیا. بزرگترین هدف امیر از ابتدای حضور در فوتبال بازی در لالیگا بود. او که همواره مسیر پیشرفت را پله‌پله پیموده، تصمیم گرفته به لیگ دسته دوم اسپانیا برود تا پس از درخشش، شانس حضور در لالیگا را داشته باشد. خیلی‌ها از تصمیم عابدزاده انتقاد کردند و انتقال او را انتقال خوبی نخواندند ولی امیر خودش راضی است. او فعلا اظهارنظری درباره حضور در باشگاه جدید نکرده چراکه به شدت درگیر درست کردن کارهاست. او دیروز دنبال خانه بود. اسباب‌کشی از پرتغال به اسپانیا هم چند روزی کار دارد.
عابدزاده آرزو دارد با حضور در لالیگا، حتی شانس رسیدن به رئال را امتحان کند. از آنجا که او پسر سختکوشی است و مدام برای رسیدن به هدفش می‌جنگد، هیچ بعید نیست روزی به این آرزوی دیرینه‌اش برسد. بدین ترتیب امیر فصل بعد در باشگاه پونفرادینا بازی خواهد کرد. این تیم که فصل گذشته را با رتبه هشتمی در لیگ به پایان رساند یکی از مشکلات اصلی‌اش درون دروازه‌ بود.
امیر برای انتخاب این تیم قید حضور در سپاهان را هم زد. این باشگاه اصفهانی حاضر بود رقم بالایی به دروازه‌بان تیم‌ملی بدهد. پرسپولیس هم تمایل داشت امیر را جذب کند، به‌ویژه بعد از جدایی رادوشوویچ. امیر اما از همان ابتدا به پیشنهادهای داخلی نه گفت تا همچنان در اروپا بماند.