«مرامی» به قتل اعتراف کردم!

ادعای عجیب متهم به قتل در جلسه دادگاه:

«مرامی» به قتل اعتراف کردم!

گنده‌لات ورامین که متهم است در جریان درگیری با پسر جوانی او را با شلیک گلوله کشته در جلسه محاکمه منکر قتل شد و ادعا کرد «مرامی»  اتهام قتل را قبول کرده بود. به گزارش خبرنگار جام‌جم، شامگاه ۲۹ تیر۹۸ صدای شلیک چند گلوله در یکی از میدان های ورامین پیچید و درگیری خونین میان اوباش با کشته‌شدن جوانی به نام پیمان پایان یافت. در بررسی‌های بعدی مشخص شد در آن درگیری دو نفر از دوستان پیمان نیز زخمی‌ و همراه دوستانشان به بیمارستان منتقل شده‌اند. پلیس در ادامه تحقیقات زن جوانی را که با مقتول رابطه تلفنی داشت ردیابی و بازداشت کرد. سمیه گفت: مدتی بود با پیمان در رابطه بودم اما یکی از دوستان او که گنده‌لاتی به نام جواد بود به من ابراز علاقه کرد و می‌خواست با من بیشتر آشنا شود. من چندبار تلفنی با او صحبت کردم و آخرین‌بار به من گفت قصد دارد همراه دوستانش، پیمان را به میدان اصلی شهر بکشاند و او را با شلیک کلاشینکف بکشد.
با اظهارات زن جوان، جواد ۲۶ساله ردیابی و بازداشت شد و به شلیک خونین با همدستی ۱۸نوچه‌اش اعتراف کرد. وی گفت: من و پیمان مدتی در اینستاگرام با هم کل‌کل داشتیم و از وقتی پای زن جوان به میان کشیده شد، کل‌کل‌های ما بیشتر شد. آخرین‌بار در خانه دوستم نقشه قتل پیمان را کشیدم و از نوچه‌هایم خواستم برایم کلاشینکف تهیه کنند. ما می‌دانستیم آن شب پیمان قصد دارد به نمایشگاه خودروی دوستش برود. به همین خاطر شبانه به آنجا رفتیم. نوچه‌هایم که همگی چاقو و قمه داشتند به پیمان و دوستانش حمله‌ور شدند و من با کلاشینکف به آنها شلیک کردم.
در ادامه پرونده قتل پیمان برای رسیدگی به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد و جواد همراه 18نوچه‌اش پای میز محاکمه قرار گرفتند. ابتدای این جلسه اولیای‌دم برای قاتل درخواست قصاص کردند.
جواد وقتی در جایگاه قرار گرفت، منکر قتل شد و گفت: من آن شب کلاشینکف در دست نداشتم و «مرامی» قتل را گردن گرفتم. آن شب سلاح، دست شهاب بود. بعد از قتل پیمان، خانواده‌اش برای تلافی یکی از بستگان مرا با شلیک گلوله کشتند که پرونده در پلیس آگاهی در حال رسیدگی است.
سپس شهاب در جایگاه ایستاد و گفت: اتهام معاونت در قتل را قبول دارم اما من به پیمان شلیک نکردم.
17متهم دیگر هم در ادامه جلسه به دفاع از خود پرداختند که یک نفر از آنها مدعی شلیک توسط شهاب بود.
قضات در ادامه وارد شورشده و به ماموران تشخیص‌هویت ماموریت دادند با بررسی‌های موشکافانه عامل تیراندازی را شناسایی کنند. بعد از گزارش کارشناسان تشخیص‌هویت درباره این پرونده حکم صادر می‌شود.