عیدانه 40هزار دقیقه‌ای استان‌ها  برای عرفه و دهه ولایت

عیدانه 40هزار دقیقه‌ای استان‌ها برای عرفه و دهه ولایت

صداوسیمای استان‌ها بیش از 40هزار و 430دقیقه ویژه‌برنامه رادیویی و تلویزیونی را به مناسبت روز عرفه و دهه ولایت روی آنتن می‌برند.
به گزارش روابط‌عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صداوسیما، همزمان با فرا رسیدن روز عرفه و دهه ولایت، برنامه‌های مختلفی برای پخش از شبکه‌های مختلف سیمای استان‌ها تدارک دیده شده است.
در روز عرفه، مراسم قرائت دعای شریف این روز از کربلای معلی حرم مطهر امام حسین(ع)، خراسان رضوی حرم مطهر امام رضا(ع)، قم حرم حضرت معصومه(س) و شیراز حرم شاهچراغ به صورت زنده از سیمای مراکز پخش می‌شود.
همچنین با هماهنگی صورت گرفته بین نمایندگی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در عراق، مراسم مختلف در شهر نجف اشرف از عید قربان تا عید غدیر خم از سیمای مراکز روی آنتن می‌رود. عیدانه، زنده‌رود، هشت بهشت، ماه‌نشین، یه صبح دیگه، آستان ملکوت، غدیر، الدوز، نسیم جنوب، اودع و یودع، شب مهتابی، عید تا عید، نورالولایه، درسایه مولا، بایرام، جشن عید، تا آسمان، چشم شما روشن، به افق بهشت، طلوع ماندگار، شه وباش، عید بندگی و کریمانه، از جمله عناوین برنامه‌های ویژه دهه ولایت در سیمای مراکز هستند.
در 40 شبکه رادیویی استانی، شهری و رادیو زیارت همزمان با روز عرفه و عید سعید قربان ویژه‌برنامه‌های مختلفی در 200ساعت و با هدف افزایش نشاط معنوی و انبساط خاطر جمعی و فردی تولید و پخش می‌شود.
بر این اساس و در روز عرفه، ویژه‌برنامه‌های زنده از حرم‌های مطهر امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و شاهچراغ از مشهد مقدس، قم و شیراز همراه با پخش زنده مراسم قرائت دعا و سخنرانی، طی ساعت‌های 17 تا 20 پخش خواهد شد.